logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۹
[ شناسه خبر : ۲۳۵۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ماهنشان:

جایگاه ویژه نیروی انتظامی در کشور، نشات‌گرفته از دلاورمردی آن‌هاست

جایگاه-ویژه-نیروی-انتظامی-در-کشور،-نشات‌گرفته-از-دلاورمردی-آن‌هاست
امام جمعه ماهنشان گفت: پلیس و نیروی انتظامی در جمهوری اسلامی ایران، جایگاه ویژه‌ای دارد که نشات‌گرفته از رادمردی، دلاورمردی و ازجان‌گذشتگی این عزیزان است.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام محمدرضا علی‌اکبری امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر ماهنشان ضمن تبریک  هفته نیروی انتظامی به دلیرمردان این نیرو اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: «کار خود را وسیله خدمت و تقرب الی الله بدانید و برای خدا کار کنید.»

وی خاطرنشان کرد: پلیس و نیروی انتظامی در جمهوری اسلامی ایران، جایگاه ویژه‌ای دارد که نشات‌گرفته از رادمردی، دلاورمردی و ازجان‌گذشتگی این عزیزان است.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری با اشاره به ممنوعیت واردات لوازم خانگی کُره‌ای به کشور که با دستور مقام معظم رهبری انجام گرفته است، گفت: نکته مهم این است که اگرچه حمایت از صنعت و تولید داخلی، وظیفه ملی است اما صاحبان صنایع باید بدانند آنچه تحت عنوان تداوم ممنوعیت واردات اتخاذ شده، شرط لازم برای تقویت تولید داخل است اما شرط کافی، حمایت موثر و مشروط به ارتقای کیفی محصولات و مشتری‌مداری شرکت‌های داخلی است.

امام جمعه ماهنشان با اشاره به روز و هفته ملی کاهش اثرات بلایای طبیعی اظهار داشت: ایران، جزء ۱۰ کشور بلاخیز، ششمین کشور زلزله‌خیز و چهارمین کشور سیل‌خیز جهان است.

وی با بیان اینکه شناخت و وقایع طبیعی به پیش‌بینی پیشگیری و تقابل منطقی با آن‌ها منجر خواهد شد، خاطرنشان کرد: از مسئولین شهرستانی انتظار می‌رود تا علاوه بر شناخت بلایای طبیعی شهرستان در پیشگیری و تقابل منطقی با این بلایا اقدام کنند.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط تصویری با آیین مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه افسری افزود: امنیت ایران اسلامی، عاریه‌ای نیست بلکه درون‌زا و متکی به مردم و مبتنی بر توان فکری، معنوی و عقلانیت انقلابی است و لذا با چنین امنیتی از هیچ قدرتی واهمه‌ای نداریم و باید قدر این نعمت دانسته شود.

امام جمعه ماهنشان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحرکات و اتفاقاتی که در مرزهای شمالی افتاده است، گفت: این اتفاقات، بوی توطئه آمریکایی و اسرائیلی می‌دهند.

وی با اشاره به وجود مشترکات مذهبی با 2 کشور مسلمان آذربایجان و ترکیه و همچنین وجود ۶ میلیون جمعیت شیعه در آذربایجان و ۲۳ میلیون جمعیت در ترکیه اظهار داشت: اصول اخلاقی و حسن همجواری و نجات حکومت‌های این 2 کشور در سال‌های گذشته از طرف جمهوری اسلامی ایران، رعایت شده است.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری با بیان اینکه حوادث اخیر افغانستان و تحولات روزهای گذشته در مرزهای ایران با دولت کوچک، تله سیاسی - امنیتی برای درگیر کردن ایران در آتش فتنه دشمنان است، تصریح کرد: این تحولات، نیاز به هوشمندی کامل و عمل با تدبیر و درایت دارد و تذکر به سردمداران خودفروخته این 2 کشور است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران تا اندازه‌ای صبر و مدارا روا می‌دارد اما بازی با دُم شیر، زیبنده نیست.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر