logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۸
[ شناسه خبر : ۲۳۴۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان خرمدره:

سخنرانی رهبر انقلاب در اربعین حسینی، چکیده پیام اربعین مبنی بر جهاد تبیینی بود

سخنرانی-رهبر-انقلاب-در-اربعین-حسینی،-چکیده-پیام-اربعین-مبنی-بر-جهاد-تبیینی-بود
امام جمعه شهرستان خرمدره با اشاره به محورهای سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز اربعین گفت: سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در اربعین حسینی مبتنی بر تبیین، چکیده پیام اربعین بود و جهاد تبیینی، اولویت امروز انقلاب اسلامی است.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام والمسلمین حسینعلی زاهدی‌پور امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرمدره اظهار داشت: صلح امام حسن(ع)‌ در کنار قیام عاشورای حسینی(ع) راهنمای حرکت جامعه اسلامی در موقعیت‌های مختلف است.

وی خاطرنشان کرد: اگر امروز ایران اسلامی در موقعیت بدر و خیبر قرار دارد، محصول نگاه درست به صلح حسنی و قیام حسینی (علیهما السلام) است.

حجت‌الاسلام والمسلمین زاهدی‌پور با اشاره به پذیرش ولیعهدی امام رضا(ع) افزود: پذیرش ولیعهدی از سوی امام رضا(ع)، گامی در مسیر مبارزه با سکولاریزه کردن دین و تبیین‌گر یکی از اصلی‌ترین کارکردهای دین یعنی عهده‌داری حکمرانی دینی در جامعه بشری است.

امام جمعه شهرستان خرمدره با اشاره به محورهای سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز اربعین گفت: سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در اربعین حسینی مبتنی بر تبیین، چکیده پیام اربعین بود و جهاد تبیینی، اولویت امروز انقلاب اسلامی است.

وی ضمن تبریک و گرامیداشت روز نیروی انتظامی اظهار داشت: تقارن اقتدار و مهربانی در نیروی انتظامی موجب بسط و گسترش عدالت در تامین امنیت در نظام جمهوری اسلامی بوده و وجه تمایز بین نیروی انتظامیِ نظام اسلامی با نظام‌های طاغوتی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین زاهدی‌پور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به درخواست‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مبنی بر دسترسی خارج از پروتکل خاطرنشان کرد: آژانس و کشورهای مذاکره‌کننده باید بدانند که جمهوری اسلامی، زیر بار خواسته‌های زیاده‌خواهانه و فراپادمانی نخواهد رفت.

وی تصریح کرد: آژانس هسته‌ای بین‌المللی و کشورهای اروپایی به جای نگرانی‌های بیهوده، نگران جنایت‌های آمریکا باشند.

امام جمعه شهرستان خرمدره با اشاره به پیروزی‌های اخیر انصارالله یمن در آزادسازی مناطق مختلف توسط نیروهای مردمی گفت: درخواست آتش‌بس توسط عربستان، نشان از پیروزی‌های پیش‌رونده انصارالله است.

وی با تبیین كنفرانس «آشتی و عادی‌سازی» در کردستان عراق برای عادی‌سازی رابطه با رژیم صهیونیستی اظهار داشت: برخورد شدید با كنفرانس «آشتی و عادی‌سازی» نشان‌دهنده این است که طرح‌هایی مانند خاورمیانه بزرگ، معامله قرن یا توافق ابراهیمی، سرانجام روشنی برای رژیم صهیونیستی نخواهند داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین زاهدی‌پور با اشاره به انتخاب استاندار جدید زنجان ابراز کرد: انتظار می‌رود استاندار محترم با توجه جدی به سوابق شخصیتی و تخصصی افراد، فرماندارانی لایق، دلسوز و کارآمد برای شهرستان‌های استان انتخاب کند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر