logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۹
[ شناسه خبر : ۲۳۳۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دبیر پویش مردمی «به تو از دور سلام» استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

پویش مردمی «به تو از دور سلام» به عنوان زیارت نیابتی اربعین برگزار می‌شود

پویش-مردمی-«به-تو-از-دور-سلام»-به-عنوان-زیارت-نیابتی-اربعین-برگزار-می‌شود
دبیر پویش مردمی «به تو از دور سلام» استان زنجان گفت: : با توجه به شرایط کرونایی و محدودیت‌های سفر به کربلا پویش مردمی «به تو از دور سلام» با هدف ارتقای روحیه معنوی و بهره‌مندی از فیض زیارت اربعین برای عاشقان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) برگزار می‌شود.

حسین عبادتی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با توجه به شرایط کرونایی و محدودیت‌های سفر به کربلا پویش مردمی «به تو از دور سلام» با هدف ارتقای روحیه معنوی و بهره‌مندی از فیض زیارت اربعین برای عاشقان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه عاشقان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) در این پویش با مراجعه به سایت اینترنتی zanjanma.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام می‌کنند، خاطرنشان کرد: در روز اربعین از طریق زائران اعزامی، پویش به‌صورت زیارت نیابتی انجام می‌شود.

عبادتی افزود: پس از زیارت نیابتی، تصویری از نام و عکس شرکت‌کنندگان در پویش به ایشان ارسال خواهد شد.

دبیر پویش مردمی به تو از دور سلام استان زنجان گفت: با توجه به فتوای حضرت آیت‌اله سیستانی مبنی بر امکان انجام زیارت اربعین تا ۱۰ روز بعد از روز اربعین این پویش تا ۳۰ صفر (15 مهر) ادامه دارد.

وی با بیان اینکه پویش «به تور از دور سلام» یک پویش مردمیِ دینی و فرهنگی در راستای زیارت نیابتی است، افزود: نهادها و دستگاه‌های مختلفی در اجرای این پویش مشارکت دارند و تاکید نماینده معزز ولی فقیه در استان زنجان این است که دستگاه‌های مربوطه، تمام امکانات خود را جهت اجرای هر چه باشکوه‌تر و گسترده‌تر پویش به‌کارگیری کنند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر