logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۳
[ شناسه خبر : ۲۳۳۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان ماهنشان:

اقدام قاطع سپاه در حمله به گروه‌های منافقین شمال‌غرب طبق حق دفاع در قوانین بین‌المللی بود

اقدام-قاطع-سپاه-در-حمله-به-گروه‌های-منافقین-شمال‌غرب-طبق-حق-دفاع-در-قوانین-بین‌المللی-بود
امام جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به دفاع پیش‌دستانه و اقدام قاطع نیروهای مسلح به‌ویژه سپاه سرافراز در حمله به گروه‌های منافقین گفت: این اقدام قاطع بر اساس حق دفاع مشروع و مصرّح در قوانین بین‌المللی بود.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام محمدرضا علی‌اکبری امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر ماهنشان با اشاره به سخنرانی مجازی رئیس‌جمهوری کشورمان در مجمع عمومی سازمان ملل و بازتاب آن در رسانه‌های خارجی اظهار داشت: رئیس‌جمهوری با قدرت و صلابت، مواضع کشورمان در زمینه‌های مختلف را اعلام و از حق جمهوری اسلامی ایران دفاع کرد.

وی با اشاره به بازگشایی مدارس خاطرنشان کرد: آموزش باید در کنار  پرورش باشد چرا که علم بدون تربیت صحیح، فایده و ثمری ندارد.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری با اشاره به بیانات امام راحل و رهبر معظم انقلاب برای همراهی تعلیم و تربیت افزود: از مسئولین آموزشی انتظار می‌رود به تربیت، اخلاق و تحصیل در مدارس بیشتر توجه شود.

وی با بیان اینکه مسئولان باید زمینه آموزش حضوری در مدارس را فراهم کنند، تصریح کرد: این امر هم خواست دانش‌آموزان و اولیا بوده و هم از مشکلات به‌وجودآمده از طریق آموزش مجازی کاسته می‌شود.

امام جمعه شهرستان ماهنشان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: تمام رزمندگان، جانبازان، آزادگان و خانواده‌های معظم شهدا باید برکات و ثمرات جنگ تحمیلی را بیان کرده و ابعاد مختلف دفاع مقدس را برای جوانان، نوجوانان و نسل جدید بازگو کنند.

وی با اشاره به فرا رسیدن اربعین حسینی اظهار کرد: هیات‌های مذهبی، هیات‌امنای مساجد، علما و متدینین ضمن برگزاری مجالس سوگواری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به زیارت اربعین نیز توجه کرده و در این مورد، معرفت‌افزایی کنند.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری با اشاره به تصویب طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: علاوه بر آن آغاز انتشار صورت‌های مالی شرکت‌های دولتی توسط دولت و اعلام برگ سبز خودرو به عنوان سند مالکیت از طرف  قوه قضاییه 3 اقدام از یک نگاه و رویکرد هماهنگ فسادستیزانه و عدالت‌محورانه دارد.

وی تصریح کرد: البته انتظار مردم، هماهنگی و هم‌افزایی در میدان عمل و اقدام است.

امام جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به دفاع پیش‌دستانه و اقدام قاطع نیروهای مسلح به‌ویژه سپاه سرافراز در حمله به گروه‌های منافقین گفت: این اقدام قاطع بر اساس حق دفاع مشروع و مصرّح در قوانین بین‌المللی بوده و لزوم پایبندی همسایگان ایران به اصل حُسن همجواری و مقابله با تبدیل شدن خاک خود به مرکزی برای فعالیت تروریست‌ها را می‌طلبد.

وی با اشاره به روز جهانی جهانگردی و گردشگری و روز آتش‌نشانی و ایمنی، خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیت ممتاز شهرستان ماهنشان در استان، توجه مسئولان به این شهرستان جهت گسترش گردشگری و همچنین توجه ویژه به بحث آتش‌نشانی و ایمنی، الزام و ضروری است.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری با اشاره به گرانی‌های اخیر توجه به ریشه‌های گرانی و عزم جدی در رفع آن را خواستار شد.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر