logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۶
[ شناسه خبر : ۲۳۱۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان خرمدره:

تیم دیپلماسی کشورمان، ادامه مذاکرات را به رفع تحریم‌ها منوط کند

تیم-دیپلماسی-کشورمان،-ادامه-مذاکرات-را-به-رفع-تحریم‌ها-منوط-کند
امام جمعه شهرستان خرمدره با بیان اینکه آمریکا و برخی کشورهای اروپایی در تلاش هستند که ایران را کشوری منفعل و ضعیف نشان دهند، گفت: بنابراین لازم است تیم دیپلماسی کشورمان با تغییر سبک مذاکرات برجامی، ادامه آن را منوط به رفع تحریم‌ها کند.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر خرمدره اظهار داشت: آمریکا و برخی کشورهای اروپایی در تلاش هستند که ایران را کشوری منفعل، ضعیف و نیازمند به مذاکرات نشان دهند.

وی تصریح کرد: بنابراین لازم است تیم دیپلماسی کشورمان با تغییر سبک مذاکرات برجامی، ادامه آن را منوط به رفع تحریم‌ها کند.

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور با اشاره به سوابق بدعهدی دولت آمریکا خاطرنشان کرد: ساده‌لوحانه‌ترین تحلیل از مذاکرات برجامی آن است که بعضی‌ها فکر می‌کنند آمریکا به دنبال منافع دوجانبه در مذاکرات است.

امام جمعه شهرستان خرمدره در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحولات کشور افغانستان گفت: کسانی که روزی در صدد اخراج پناهنده‌های افغانی از ایران بودند، امروز با ژست انسا‌ن‌دوستی به حامیان مردم افغانستان تبدیل شده‌اند.

وی با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی اظهار کرد: برگزاری پیاده‌روی اربعین از نمادها و شعائر مهم دینی است و امیدواریم تلاش دولت برای افزایش سهمیه زائران ایرانی به نتیجه برسد.

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور خاطرنشان کرد: رعایت حجاب و عفاف، حافظ امنیت معنوی و فرهنگی جامعه است.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر