logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۶
[ شناسه خبر : ۲۳۰۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان خرمدره:

طرح بایدن برای صلح بلندمدت با فلسطینی‌ها مانند طرح معامله قرن ترامپ، محکوم به شکست است

طرح-بایدن-برای-صلح-بلندمدت-با-فلسطینی‌ها-مانند-طرح-معامله-قرن-ترامپ،-محکوم-به-شکست-است
امام جمعه شهرستان خرمدره با اشاره به طرح بایدن مبنی بر صلح بلندمدت با فلسطینی‌ها گفت: طرح صلح بلندمدت با فلسطینی‌های بایدن نیز همانند طرح معامله قرن ترامپ، محکوم به شکست است.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرمدره با اشاره به حضور آیت‌اله رئیسی در میان مردم محروم، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران محصول ارتباط بدون تشریفات مردم و رهبران انقلاب بود.

وی با بیان اینکه حضور متواضعانه و بدون تشریفات رئیس‌جمهوری در کنار مردم محروم، مایه امیدواری است، ابراز کرد: امیدواریم مردمی بودن دولت، ادامه داشته و منجر به رفع مشکلات مردم شود.

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به دولت سیزدهم مبنی بر ترمیم آسیب‌های وارده بر اعتماد عمومی، خاطرنشان کرد: ترمیم عملکرد مسئولان و حل‌وفصل مشکلات فرهنگی و اقتصادی جامعه، مهم‌ترین راهکار برای ترمیم اعتماد عمومی مردم به عنوان یک سرمایه عظیم اجتماعی است.

وی افزود: اگرچه حل همه نواقص در کوتاه‌مدت، ممکن نیست اما در عین حال مردم اگر احساس کنند که مسئولان، خود را تافته جدا بافته نمی‌دانند و به فکر حل مشکلات هستند، امیدوار می‌شوند.

امام جمعه شهرستان خرمدره گفت: سلامت اعتقادی و اخلاقی مبتنی بر تقوای الهی، افتخار بودن نوکری و خدمت به مردم، مبارزه با فساد در حوزه‌های مختلف، قانون‌گرایی خردمندانه همراه با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی کشور و تلاش در بهره‌مندی از ظرفیت‌های کشورهای قابل اعتماد از مهمترین‌ شاخصه‌های مسئولان برای کسب اعتماد مردم و ارتقای جایگاه ایران اسلامی است.

وی با اشاره به اجلاس بغداد اظهار داشت: حضور عزتمندانه وزیر امور خارجه ایران اسلامی در اجلاسیه بغداد چه به لحاظ بیانات استکبارستیزانه و چه در ارتباط با تعیین جایگاه فیزیکی و سفر به کشور هم‌پیمان یعنی سوریه، نماد دیپلماسی هوشمندانه و مبتنی بر عزت، حکمت و مصلحت بود.

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور با بیان اینکه توجه به هم‌پیمانان از ارکان پویایی دیپلماسی و نماد اقتدار یک کشور است، خاطرنشان کرد: این اقتدار در حالی اتفاق می‌افتد که سربازان آمریکایی در وضعیتی شبیه به ویتنام از آمریکا فرار می‌کنند و رئیس‌جمهور آمریکا با بی‌حیثتی تمام، مجبور به استقبال از جنازه سربازان آمریکایی است.

وی تصریح کرد: این در حالی است که آمریکا هزار میلیارد دلار برای حضور در افغانستان هزینه کرده و از سوی دیگر با پذیرش ضمنی شکست طرح معامله قرن، مجبور به ارائه طرح صلح بلندمدت با فلسطینی‌ها می‌شود.

خطیب جمعه خرمدره با اشاره به طرح بایدن مبنی بر صلح بلندمدت با فلسطینی‌ها گفت: طرح صلح بلندمدت با فلسطینی‌های بایدن نیز همانند طرح معامله قرن ترامپ، محکوم به شکست است.

وی با تبیین نواقص موجود در ارتباط با شهرسازی خرمدره اظهار کرد: از شورای اسلامی شهر می‌خواهیم که با برنامه‌ریزی دقیق و با تعیین جدول زمانی مشخص برای شهرداری و نظارت دقیق و شبانه‌روزی نسبت به تحولات چشمگیر در این شهر اقدام کند.

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور خاطرنشان کرد: همچنانکه در دیدارهای خصوصی تاکید کرده‌ایم، اعضای محترم شورای شهر ضمن پرهیز از سیاسی‌کاری و نگاه حاشیه‌ای به عضویت در شورای شهر و با نگاه عملگرایانه و مبتنی بر ولایتمداری و تاکید بر معماری اسلامی، صرفاً به فکر بهبودی مؤلفه‌های مبلمان شهری خرمدره باشند.

وی تاکید کرد: اعضای شورای شهر در این زمینه از دیدگاه‌های مردم و به‌ویژه متخصصین استفاده کنند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر