logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۶
[ شناسه خبر : ۲۲۹۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان ماهنشان:

دولت سیزدهم وارث انبوهی از مشکلات اقتصادی و معیشتی است

دولت-سیزدهم-وارث-انبوهی-از-مشکلات-اقتصادی-و-معیشتی-است
امام جمعه شهرستان ماهنشان با بیان اینکه دولت سیزدهم، وارث انبوهی از مشکلات متعدد است که معضلات اقتصادی و معیشتی در راس آن قرار دارد، گفت: طبیعی است که حل این مشکلات دیرینه و دیرپا نیاز به اقدامات فوریتی و میان‌مدت و درازمدت دارد.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام محمدرضا علی‌اکبری امروز در خطبه‌های نماز جمعه ماهنشان با اشاره به رای اعتماد بالای نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزیران دولت سیزدهم، اظهار داشت: دولت سیزدهم باید دولت کار و خدمت جهادی باشد.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم، وارث انبوهی از مشکلات متعدد است که معضلات اقتصادی و معیشتی در راس آن قرار دارد، خاطرنشان کرد: طبیعی است که حل این مشکلات دیرینه و دیرپا نیاز به اقدامات فوریتی و میان‌مدت و درازمدت دارد.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری افزود: دولت سیزدهم باید دولت وفاق ملی باشد و دولت و اعضای آن باید یک‌صدا و هماهنگ باشند و آنچه در جامعه مطرح می‌شود، سیاست و برنامه روشن و شفاف در همه عرصه‌ها باشد.

خطیب جمعه ماهنشان با بیان اینکه امتداد هیات دولت در انتخاب استانداران، فرمانداران و مدیران ارشد و میانی تجلی خواهد یافت، گفت: انتظار همگانی این است که دولت جوان حزب‌اللهی با 3 شاخص جوان، انقلابی و کاربلد در رده‌های مختلف مدیریتی و بر اساس شایسته‌سالاری و به دور از سهم‌خواهی‌های ستاد انتخاباتی و قومیتی باشد.

وی با بیان اینکه بازی جدید غرب برای مذاکرات هسته‌ای با هدف طراحی یک برجام دیگر و بازی از نقطه آزاد، آغاز شد، اظهار کرد: این یک عملیات فرسایشی، روانی و سیاسی دیگر به امید شکل‌گیری مذاکرات است که به برجام دیگر با اندکی تغییرات بیانجامد و هدف دیگر نیز تست رفتارهای دولت جدید و تنظیم رفتارهای خود بر طبق پاسخ ایران است.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری با اشاره به درس‌ها و عبرت‌های فراوانی که در وقایع افغانستان است و با ابراز تاسف از وضعیت بُغرنج سیاسی و اجتماعی در این کشور، خاطرنشان کرد: این وضعیت در طول ۴۰ سال گذشته که از 2 ابر قدرت بزرگ زخم‌خورده است، اول شوروی سابق و دوم آمریکای جنایتکار است.

امام جمعه شهرستان ماهنشان افزود: صحنه‌های روزهای گذشته در فرودگاه کابل، تراژدی تلخی است که باید از آن به عنوان نمایشگاه حقوق بشر آمریکایی یاد کرد.

وی تصریح کرد: این صحنه‌ها نشان‌دهنده درس‌ها و عبرت‌های فراوانی به همه کسانی است که به آمریکا دل بستند.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری با اشاره به شروع کار اعضای محترم شورای اسلامی دوره ششم و انتخاب رئیس و همچنین انتخاب شهردار، گفت: فرصت خدمت که نعمت الهی است را غنیمت بشمارید.

وی با توصیه به شفافیت برنامه‌ها و ارائه آن به مردم، افزود: یک‌صدایی، وفاق و همت برای حل مشکلات شهر و احصای مشکلات همشهریان و سعی در رفع مشکلات آن‌ها باید در دستور کار شورای ششم باشد.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مناسبت‌های هفته پیش رو، هفته دولت را گرامی داشت و به همه دولتمردان تبریک گفت.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر