logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۶
[ شناسه خبر : ۲۲۸۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه خرمدره:

تنها راه موفقیت دولت سیزدهم توجه به شاخصه‌های اعلامی رهبر انقلاب است

تنها-راه-موفقیت-دولت-سیزدهم-توجه-به-شاخصه‌های-اعلامی-رهبر-انقلاب-است
امام جمعه خرمدره گفت: تنها راه موفقیت دولت سیزدهم و علاج دردهای مردم، صرفاً توجه به شاخصه‌های اعلامی از سوی رهبر انقلاب است.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرمدره اظهار داشت: برگزاری پرشور عزاداری دهه اول محرم با رعایت حداکثری ضوابط بهداشتی، ثابت کرد که هیچ‌گونه تقابلی بین انجام مناسک و مراسم دینی به عنوان یک ضرورت غیرقابل تعطیل و رعایت ضوابط بهداشتی وجود ندارد.

وی با اشاره به تعطیلی کنونی خاطرنشان کرد: تعطیلی اواخر مرداد همانند تعطیلی اوایل مرداد و متعاقب آن افزایش‌ مسافرت‌ها به دلیل تعطیلی، آمار ابتلا و فوتی بر اثر کرونا را افزایش خواهد داد.

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور با تبیین مسائل مربوط به واردات واکسن کرونا افزود: واردات واکسن به هیچ وجه ممنوع نیست بلکه واکسن آمریکایی به دلیل سوابق ننگین آمریکا چه به لحاظ امنیت بیولوژیکی و چه به لحاظ عهدشکنی در معاملات در معرض بدبینی بوده است.

امام جمعه خرمدره تصریح کرد: رفع موانع واردات واکسن از سوی دشمن بعد از تولید واکسن بومی، نوعی جنگ سیاسی به بهانه بهداشت و سلامتی انسان‌هاست.

وی با بیان اینکه دشمنان ملت ایران به‌ویژه آمریکا از تولید واکسن کرونا در ایران، عصبانی هستند، گفت: به همین دلیل با سیاسی‌کاری‌های اخیر در تلاش برای زیر سؤال بردن این افتخار ملی هستند.

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور ابراز کرد: حربه تحریمی دشمن در بازار مسکن نشان داد که خنثی‌سازی تحریم‌ها به‌ویژه در حوزه بهداشت و درمان، لازم و ضروری است.

خطیب جمعه خرمدره با بیان اینکه برخی ساده‌لوحان فکر می‌کنند که با واردات 150 میلیون دوزی واکسن کرونا دیگر نیازی به واکسن کرونا و تولید آن نداریم، اظهار داشت: این در حالی است که قطعاً ویروس کرونا مانند ویروس آنفلوآنزا، سال‌های سال ماندگار خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: طبق فرموده رهبر حكیم انقلاب اسلامى، ویژگى «مومن بودن» و «جوان و با نشاط بودن» و «كاربلد بودن»، 3 شاخصه اصلى دولت سیزدهم باید باشد تا براى «دردهاى مزمن جامعه» راه علاج بجوید.

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور با بیان اینکه تنها راه موفقیت دولت سیزدهم و علاج دردهای مردم، صرفاً توجه به شاخصه‌های اعلامی از سوی رهبر انقلاب است، افزود: امیدواریم هم دولت و هم مردم این شاخصه‌ها را در تشکیل دولت، مدّ نظر قرار دهند.

امام جمعه خرمدره در بخش دیگری از سخنان خود با تبیین وقایع افغانستان گفت: مقایسه وضعیت افغانستان با سوریه، عراق و اَمثال آن توسط برخی سیاسیون، نشان از عدم درک سیاسی درست آن‌ها بوده و در عین حال، هدف برخی‌ها از مقایسه افغانستان با سوریه و عراق، زیر سؤال بردن محور مقاومت و دفاع از حرم اهل بیت(ع) است.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر