logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۹
[ شناسه خبر : ۲۲۸۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ماهنشان:

لزوم حمایت از واکسن ایرانی کرونا

لزوم-حمایت-از-واکسن-ایرانی-کرونا
امام جمعه ماهنشان بر لزوم حمایت از واکسن ایرانی کرونا تاکید کرد.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام محمدرضا علی‌اکبری امروز در خطبه‌های نماز جمعه ماهنشان با اشاره به در پیش بودن هفته دولت اظهار داشت: اولین هفته دولت با دولت سیزدهم شاید اولین برای بار، رئیس یک دولت برنامه‌های خود را مستند به اسناد بالادستی می‌کند.

وی با بیان اینکه هفته دولت، فرصتی است تا در اولین روزهای کاری دولت جدید به این سخنان مهم که در حکم وعده‌های راهبردی و کلان رئیس‌جمهور است بپردازیم، خاطرنشان کرد: اولین پیام انتخابات ۲۸ خرداد، تحول‌خواهی، عدالت‌خواهی، مبارزه با فساد، مبارزه با فقر و مبارزه با تبعیض بود.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری با بیان اینکه پیام دوم، تغییر از وضع موجود به مطلوب در سفره مردم بود که دیده شود، افزود: از دولت می‌خواهیم تا با همین رویکرد تحول‌خواهی، عدالت‌خواهی و مبارزه با فساد، فقر و تبعیض، شروع به کار کرده و سفره بی‌رنگ شده مردم را رنگین نماید.

امام جمعه ماهنشان با محکوم کردن جنگ روانی و رسانه‌ای بر علیه واکسن ایرانی کرونا گفت: واکسن ایرانی کرونا از ملزومات کشور بوده و همه مردم و مسئولین باید در این زمینه حمایت و پیگیری کنند.

وی با اشاره به وقایع افغانستان و ابهامات و پرسش‌هایی که در این مورد وجود دارد، اظهار داشت: اولاً؛ اوضاع افغانستان مظلوم به شدت بحرانی و پیچیده است و طالبان امروز همان طالبان دیروز است با این تفاوت که شیوه و شگردهای‌شان را عوض کرده‌اند.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری تصریح کرد: کسی در ایران در پی تطهیر طالبان نیست و اگر باشد، ساده‌اندیش است و آنان می‌دانند که ایران با آن‌ها شوخی ندارد و اگر بخواهند دست از پا خطا کنند، سرنوشتی بدتر از داعش در انتظارشان خواهد بود.

امام جمعه ماهنشان در خصوص کمک به افغانستان خاطرنشان کرد: اولاً؛ دولت مستقر در افغانستان، فردی واداده و گوش به فرمان بیگانه بود و با تخلف به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شده بود و هیچ درخواست کمکی از ایران نکرده و با آمریکا و طالبان خود تبانی کرده است.

وی افزود: ثانیاً؛ طالبان از مردم افغانستان بوده و مورد حمایت ۳۰ درصدی افغان‌ها می‌باشد و شرایطی کاملاً متفاوت با کشورهای سوریه و عراق دارد.

خطیب جمعه ماهنشان با اشاره به مناسبت‌های هفته پیش رو، روز صنعت دفاعی، روز مسجد، روز پزشک و آغاز هفته دولت و روز کارمند را گرامی داشت.

وی ضمن تبریک روز کارمند از کمبود کارمندان دولت در ادارات ماهنشان ابراز گلایه کرد و گفت: انباشت کارمندانی که به نام ماهنشان به‌کارگیری شده و با روابط در مرکز استان به‌کارگیری می‌شوند که از دولت جدید تحول‌خواه انتظار می‌رود به این امر رسیدگی شود.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر