logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۰
[ شناسه خبر : ۲۲۷۶۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

60 گروه در شهر زنجان اقدام به جمع‌آوری نذورات حسینیه اعظم می‌کنند

60-گروه-در-شهر-زنجان-اقدام-به-جمع‌آوری-نذورات-حسینیه-اعظم-می‌کنند
مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان گفت: در روز 8 محرم (یوم العباس) 60 گروه شامل 220 خادم افتخاری با استقرار در خیابان‌ها و میدان‌های شهر زنجان، اقدام به جمع‌آوری نذروات عزاداران حسینی می‌کنند.

مجتبی شهامی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در سال جاری 4 دفتر در اطراف مسجد حسینیه اعظم زنجان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، اقدام به جمع‌آوری نذورات نقدی و غیرنقدی و همچنین نذر نیابتی خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: این گروه‌ها از ساعت 8 صبح تا ساعت 23 از اول ماه محرم‌الحرام در خدمت سوگواران و عزاداران پایتخت شور و شعور حسینی هستند.

شهامی افزود: در روز 8 محرم (یوم العباس) نیز 60 گروه (220 خادم افتخاری) به منظور رفاه حال عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) و جلوگیری از ازدحام سوگواران در مرکز شهر و اطراف حسینیه اعظم، جمع‌آوری نذورات در خیابان‌های شهر شامل خیابان فردوسی، سرتاسر خیابان امام خمینی(ره)، خیابان خیام، خیابان خرمشهر و... و نیز در میادین اصلی شهر شامل میدان بسیج، چهارراه شیلات، بلوار آزادی، دروازه رشت، چهارراه سعدی، دروازه ارک، چهارراه امیرکبیر و چهارراه پایین و... مستقر و آماده خدمت‌رسانی و جمع‌آوری نذورات خواهند بود.

مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان گفت: با عنایت به شرایط کرونایی از سوگواران حسینی تقاضا می‌شود در نزدیکترین محل اقدام به ادای نذر خود کرده و از مراجعه به محل‌های شلوغ و پُرازدحام، پرهیز کنند.

وی اظهار داشت: عزاداران حسینی در صورت عدم امکان مراجعه مستقیم به حسینیه اعظم زنجان جهت تحویل گوسفندان نذری زنده و ذبحی و یا پول گوسفند و سایر نذورات خود می‌توانند از طریق نیابتی و طی تماس با  شماره تلفن 33323030 (ده خط) و یا واریز اینترنتی، اقدام به ادای نذر خود کنند.

شهامی خاطرنشان کرد: سوگواران حسینی در این صورت، رسید وجوه واریزی خود را از طریق پیامرسان‌های مجازی به شماره تلفن همراه 09122429501 ارسال فرمایند.

مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان یادآور شد: شماره کارت مجازی جهت واریز وجوه نذری 3123-7053-9978-6037 است.

وی با اشاره به محاسن انجام نذز نیابتی گفت: تسهیل در سفارش نذر قربانی، امکان سفارش به صورت تلفنی و از راه دور در اقصی نقاط میهن اسلامی و سایر کشورها، تسهیل در تردد و صرفه‌جویی در وقت صاحبان نذر، جلوگیری از ترافیک و مسائل پیرامونی در ایام محرم، امکان ادای نذر به صورت مشارکتی با سایرین و با کسب اجازه و وکالت، اطلاع‌رسانی سریع به صورت پیامکی از مراحل سفارش، تهیه و ذبح به صاحبان قربانی، ادای به‌موقع و مطمئن نذر توسط خادمین، تهیه، تحویل و یا ذبح دام سالم به قیمت مناسب از طرف صاحب نذر، انجام شرعی و بهداشتی ذبح در کشتارگاه و جلوگیری از مسائل و عوارض زیست‌محیطی مورد درخواست مراکز بهداشتی و پزشکی از جمله محاسن و مزایای ادای طرح نیابتی است.

// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر