logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۰
[ شناسه خبر : ۲۲۷۰۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ماهنشان:

دشمنان، ایران امروز را با سال‌های قبل مقایسه نکنند

دشمنان،-ایران-امروز-را-با-سال‌های-قبل-مقایسه-نکنند
امام جمعه شهرستان ماهنشان با اعتراض به بازسازی صحنه و تصویری که یادآور شکست و تصرف ایران بوده است، گفت: به سفیر روسیه تذکر می‌دهیم که فریب سفیر انگلستان را نخورده و ایران امروز را با ایران سال‌های قبل، مقایسه نکنند.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام محمدرضا علی‌اکبری در خطبه‌های نماز عبادی- سیاسی جمعه شهر ماهنشان اظهار داشت: اولین اولویت دولت مردمی عبارت از برنامه برای رفع مشکلات اقتصادی، تقویت تولید داخلی، وارد کردن مردم در میدان اقتصاد، ایجاد اشتغال برای جوانان، تقویت ارزش پول ملی و حل مشکل اشتغال جوانان است.

وی با دعوت از مردم برای دریافت واکسن کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی خاطرنشان کرد: ضرورت حرکت به سمت واکسن ایرانی باعث دسترسی پایدار، امنیت بیولوژیک، صرفه اقتصادی، توانایی فنی و ابراز قدرت می‌شود لذا مردم نباید فریب یاوه‌گوئی دشمنان را بخورند.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری با اشاره به بحران این روزهای همسایه شرقی یعنی افغانستان افزود: اصول سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران درباره افغانستان این است که باید نظامی در افغانستان حاکم باشد که هیات حاکمه آن منتخب انتخابات و مشارکت مردمی باشد.

وی تصریح کرد: سیاست خارجی کشورمان، مشارکت فعال در امر صلح بوده و زمینه توانمند شدن شیعیان برای دفاع از خودشان را فراهم گردد.

خطیب جمعه ماهنشان با اشاره به شکست خیمه‌شب‌بازی لندن و واشنگتن در مساله کشتی رژیم صهیونیستی گفت: افکار پلید دشمن در پرونده‌سازی علیه ایران با وفاق ملی و همدلی قابل خنثی‌سازی است.

وی با اعتراض به بازسازی صحنه، تصویر و عکسی که یادآور شکست و تصرف ایران بوده است، اظهار کرد: به سفیر روسیه تذکر می‌دهیم که فریب سفیر انگلستان را نخورده و ایران امروز را با ایران سال‌های قبل، مقایسه نکنند.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری خاطرنشان کرد: از دیپلماسی خارجی کشور انتظار می‌رود تا با قاطعیت و جدیت با این موضوع برخورد نمایند.

امام جمعه ماهنشان با اشاره به مناسبت‌های هفته پیش ‌رو گفت: جمعه ۲۲ مرداد، روز تشکل‌ها و مشارکت‌های  اجتماعی است که توجه ویژه به امر مشارکت اجتماعی و حمایت از قشرهای ضعیف و آسیب‌پذیر، الزامی است.

وی همچنین با اشاره به درخواست مقام معظم رهبری برای حضور مردم با محوریت مساجد و مشارکت اجتماعی را یادآور شد.

حجت الاسلام علی‌اکبری، ۲۳ مرداد،  روز مقاومت اسلامی را گرامی داشت و خاطرنشان کرد: این روز، تداعی جنگ ۳۳ روزه مقاومت و یادآور پایداری حزب‌الله است.

وی افزود: این روز علاوه بر قدرت‌نمایی حزب‌الله و پیروزی اراده و ایمان بر زور و زر اربابان قدرت به نوعی تداعی‌گر نقشه راه انقلاب اسلامی نشأت‌گرفته از نهضت مردم ایران است.

امام‌جمعه ماهنشان با اشاره به تاسوعا و عاشورای حسینی ضمن دعوت از همه مردم جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، خواستار معرفت‌افزایی شور همراه با شعور و درک دقیق از فلسفه قیام عاشورا شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر