logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۶
[ شناسه خبر : ۲۲۷۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کلامی زنجانی در گفت‌وگو با موج رسا:

عزاداران حسینی در شرایط حساس کنونی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند

عزاداران-حسینی-در-شرایط-حساس-کنونی-پروتکل‌های-بهداشتی-را-رعایت-کنند
ولی‌اله کلامی زنجانی، شاعر و ذاکر انقلابیِ اهل بیت(ع) زنجان با بیان اینکه در موقعیت خیلی حساسی قرار داریم، گفت: از تمام هیاتی‌ها استدعا دارم که حسب‌الامر رهبر معظم انقلاب اسلامی، پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی مربوط به عزاداری‌ها را رعایت کنند.

استاد حاج ولی‌اله کلامی زنجانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به فرمایش امام صادق(ع) مبنی بر «کونُوا لَنا زَیْناً وَ لا تَکونُوا عَلَیْنا شَیْناً» اظهار داشت: امام صادق(ع) می‌فرمایند آن‌هایی که ما را دوست دارند، کاری کنند که زینت ما باشند و کاری نکنند که موجب خفت ما باشند.

وی با اشاره به فرمایشات روز چهارشنبه (20 مرداد) رهبر معظم انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: کلام نورانی حضرت آقا نیز برگرفته از همین کلام امام صادق(ع) بود.

کلامی با بیان اینکه طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی باید دستورالعمل‌های بهداشتی را در عزاداری‌های محرم رعایت کنیم، تصریح کرد: نحوه عزاداری امشب ما عزاداری فردا شب را تضمین می‌کند لذا باید پروتکل‌های مربوطه را رعایت کنیم.

شاعر و ذاکر انقلابی زنجانی با بیان اینکه در موقعیت خیلی حساسی قرار داریم، گفت: از تمام هیاتی‌ها استدعا دارم که حسب‌الامر رهبر معظم انقلاب اسلامی، پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی مربوط به عزاداری‌ها را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه از هیاتی‌ها می‌خواهم که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا منجر به تعطیلی عزاداری سرور و سالار شهیدان نشود، افزود: الحمدلله در این چند شبی که از عزاداری‌ها می‌گذرد، پروتکل‌های بهداشتی به خوبی رعایت شده است.

کلامی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند که ما نیاز به این برنامه‌ها و عزاداری‌ها داریم، ابراز کرد: امیدواریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، کاری نکنند که این عزاداری‌ها که مورد نیاز ما است را از دست ما بگیرند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر