logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۵
[ شناسه خبر : ۲۲۶۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

مراسم شیرخوارگان حسینی امسال به صورت مجازی در زنجان برگزار می‌شود

مراسم-شیرخوارگان-حسینی-امسال-به-صورت-مجازی-در-زنجان-برگزار-می‌شود
مسئول مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) استان زنجان گفت: مراسم شیرخوارگان حسینی امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود.

داود خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: مراسم شیرخوارگان حسینی به یاد سرباز 6 ماهه حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) همه‌ساله در اولین جمعه ماه محرم به صورت باشکوه و با حضور شیرخوارگان همزمان با سراسر کشور در زنجان نیز برگزار می‌شد.

وی خاطرنشان کرد: امسال در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی و همچنین طبق اعلام مرکز، این مراسم به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

خدایی با بیان اینکه مراسم شیرخوارگان حسینی امسال در اولین جمعه ماه محرم (22 مرداد) برگزار می‌شود، افزود: این مراسم از ساعت 10 صبح از شبکه استانی اشراق، پخش خواهد شد.

مسئول مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) استان زنجان گفت: سخنران این مراسم، حجت‌الاسلام و المسلمین رضایی الوار و قرائت قرآن کریم نیز بر عهده علی قنبری، استاد بین‌المللی است و سیدمحمود حسینی، حسن بیات و مهدی رسولی نیز به مدیحه‌سرایی خواهند پرداخت.

وی اظهار داشت: آرزوی همه دلدادگان حضرت سیدالشهدا(ع) و اهل بیت(ع) برگزاری مراسم به صورت حضوری و با شکوه گسترده است اما طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، معیار در عزاداری‌ها آن چیزی است که ستاد کرونا اعلام می‌کند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر