logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۲
[ شناسه خبر : ۲۲۵۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان خرمدره:

حرکت در مسیر ولایت و تکیه بر توانمندی داخل، راه حل مشکلات کشور است

حرکت-در-مسیر-ولایت-و-تکیه-بر-توانمندی-داخل،-راه-حل-مشکلات-کشور-است
امام‌جمعه شهرستان خرمدره گفت: حرکت در مسیر ولایت و تکیه بر توانمندی داخل، درخواست مردم و راه حل مشکلات کشور است که امیدواریم این خواسته مردم با حضور آیت‌اله رئیسی برآورده شور.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور در خطبه‌های نماز جمعه خرمدره با اشاره به شخصیت رئیس‌جمهور و تعابیر بلند رهبر معظم انقلاب در توصیف ایشان اهار داشت: رهبر انقلاب از تعابیری مانند شخصیت مردمی و عالیقدر، مزین به پرهیزگاری و خردمندی، دارای سوابق درخشان مدیریت، عزم راسخ در پیمودن مسیر نورانی انقلاب، عالم فرزانه و خستگی‌ناپذیر و کارآزموده از شخصیت آیت‌اله رئیسی یاد کردند.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب و رئیس‌جمهور محترم خاطرنشان کرد: حرکت در مسیر ولایت و همراهی تام و کامل با آن و نگاه به درون و توجه به تولید داخلی و فرهنگ ایرانی - اسلامی و تلاش در رفع مشکلات مختلف کشور، خواست مردم ایران بوده و به لطف خدا و با توجه به سوابق آیت‌الله رئیسی امیدواریم این خواست‌ها به تدریج برآورده شود.

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور افزود: سخنرانی رئیس‌جمهور محترم در مراسم تحلیف، انقلابی و هوشمندانه بود و همه مردم و مسئولان باید دولت را در این زمینه یاری کنند.

امام‌جمعه خرمدره با اشاره به در پیش بودن ماه محرم و آغاز هفته امر به معروف و نهی از منکر گفت: توجه به فلسفه قیام عاشورا و پیامدهای آن، نشان از جایگاه مهم امر به معروف و نهی از منکر دارد.

وی اظهار داشت: ترویج امر به معروف و نهی از منکر، ضامن اجرای عدالت در جامعه بشری و احیای ارزش‌ها و حقوق انسانی است.

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور با اشاره به تهدید به جنگ از سوی رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی و حامیان آن منشأ جنایت‌های مختلف در منطقه‌اند و متهم کردن ایران، فرار رو به جلو برای انحراف افکار عمومی است.

خطیب جمعه خرمدره افزود: رژیم اشغالگر قدس می‌داند که در صورت هر گونه جنگ یا درگیری بین ایران و آن‌ها، نه تنها خود آن رژیم که بلکه منافع همه حامیان آن در منطقه نیز نابود خواهد شد.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر