logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۴
[ شناسه خبر : ۲۲۴۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان خرمدره:

تاکید رهبر انقلاب به عدم اعتماد غرب، عبرت بزرگی برای دولت‌های آینده است

تاکید-رهبر-انقلاب-به-عدم-اعتماد-غرب،-عبرت-بزرگی-برای-دولت‌های-آینده-است
امام جمعه شهرستان خرمدره گفت: تاکید رهبر معظم انقلاب در آخرین دیدار با دولت دوازدهم مبنی بر عدم اعتماد به غرب، درس و عبرت بزرگی برای دولت‌های آینده است.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور در خطبه‌های نماز جمعه خرمدره با اشاره به روز خانواده اظهار داشت: خانواده، مهمترین کانون و بنیان اجتماعی است که می‌تواند منشا اصلی رشد و پیشرفت جامعه باشد.
وی تصریح کرد: مباهله پیامبر اکرم(ص) با مشارکت دادن خانواده، نشان از جایگاه مهم خانواده در نظام اجتماعی اسلام دارد.
حجت‌الاسلام زاهدی‌پور خاطرنشان کرد: تاکید رهبر معظم انقلاب در آخرین دیدار با دولت دوازدهم مبنی بر عدم اعتماد به غرب، درس و عبرت بزرگی برای دولت‌های آینده است چرا که امید به دشمنان به‌ویژه غرب و آمریکا مایه ناامیدی و هدررفت توانایی یک کشور است.
وی با بیان اینکه امیدواریم دولت سیزدهم این درس را به صورت عملی پیگیری کند، افزود: بسیاری از ناکامی‌ها و شکست‌های امروز، نتیجه اعتماد به غرب و آمریکای جنایتکار است.
امام جمعه شهرستان خرمدره گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی هم تاکید کردند، هدف آمریکا از احیای برجام، نه خدمت به مردم ایران که بلکه زمینه‌سازی برای اِعمال محدودیت‌های بیشتر است.
وی با بیان اینکه آمریکا و هم‌پیمانان اروپایی‌اش در حالی دَم از مذاکره و احیای برجام می‌زنند که حاضر به لغو دستور اجرایی تحریم تسلیحات متعارف نشدند، اظهار داشت: این مساله کاملاً با قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت و برجام در تناقض آشکار بوده و مغایر با ادعای آمریکا به برگشت تعهدات برجامی است.
حجت‌الاسلام زاهدی‌پور خاطرنشان کرد: همچنین طرف‌های مقابل، حاضر به ارائه تضمین‌های لازم برای عملیاتی‌سازی توافق احیای برجام و مذاکره در مورد خسارت‌های وارده از قِبَل خروج یک‌طرفه آمریکا از برجام نشدند.
خظیب جمعه شهرستان خرمدره با اشاره به برگزاری بازی‌های المپیک 2020 گفت: افزایش سهمیه المپیک ایران از 14 به 16 سهمیه و از طرفی، پیروزی شیرین جواد فروغی (عضو تیم تیراندازی) و تقدیم مدال طلا به امام زمان(عج) و رهبر معظم انقلاب، افتخاری برای جوان ایرانی و تودهنی برای دشمنانی بود که با تلاش ناکام خود در صدد سوء استفاده از یک ورزشکار وطن‌فروش برای ایجاد یاس و ناامیدی در بین جوانان بودند.
وی خاطرنشان کرد: شهرستان خرمدره به دلایل مختلف اجتماعی و سیاسی از محرومیت زیادی رنج می‌برد و انتظار این است که این شهرستان از اعتبارات محرومیتزدایی و ۳ درصد نفت، بهره‌مند شود.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر