logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۰
[ شناسه خبر : ۲۱۵۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه خرمدره:

حرکت امام راحل، نجات هویت ایرانی اسلامی از دست مستکبران بود

حرکت-امام-راحل،-نجات-هویت-ایرانی-اسلامی-از-دست-مستکبران-بود-
امام جمعه شهرستان خرمدره با اشاره به جایگاه حضرت امام خمینی(ره) در انقلاب اسلامی گفت: حرکت امام راحل، نجات هویت ایرانی - اسلامی از دست ظالمان و مستکبران بود.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر خرمدره اظهار داشت:  ادامه حرکت نجات‌بخش امام راحل، منوط به حرکت در مسیر الهی است که آن بزرگمرد تاریخ، معرفی کرده و خود نیز آن را طی کرد.

وی با اشاره به جایگاه حضرت امام خمینی(ره) در انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: حرکت امام راحل، نجات هویت ایرانی - اسلامی از دست ظالمان و مستکبران بود.
حجت‌الاسلام زاهدی‌پور با اشاره به اهمیت شور انتخاباتی و تأکید بر مسئولیت اجتماعی آحاد مردم در این رویداد مهم سیاسی تصریح کرد: عدم مشارکت در انتخابات، برخاسته از موضوع انفعال بوده و خواست دشمن است.
وی تاکید کرد: بهترین روش برای اصلاح وضع موجود، مشارکت حداکثری در انتخابات و دقت در انتخاب است.
امام جمعه شهرستان خرمدره با تأکید بر انتخاب اصلح گفت: اگر در انتخابات، خدا را راضی کنیم، خدا هم ما را راضی خواهد کرد.
وی با اشاره به معیارهای انتخاب اصلح اظهار داشت: کاندیداهایی که برای کسب رأی به حقوق و ارزش‌های الهی حمله می‌کنند به حق مردم نیز بها نخواهند داد.
حجت‌الاسلام زاهدی‌پور خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش می‌تواند با استفاده از ساختارهای نرم‌افزاری موجود ضمن ایجاد ارتباط با خانواده‌های دانش‌آموزان، نقش فعالی را در افزایش شور انتخاباتی ایفاء کند.
خطیب جمعه خرمدره در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به حملات اخیر انصارالله یمن به عربستان گفت: مقاومت ۶ ساله مردم یمن در برابر ائتلاف ضد یمن، نمود بارز پیروزی مقاومت با محوریت اندیشه‌های انقلاب اسلامی ایران است.// آ
 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر