logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۸
[ شناسه خبر : ۲۰۵۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دبیر اجرایی رسیدگی به امور مساجد استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا؛

فعالیت مساجد در وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی تعطیل است

فعالیت-مساجد-در-وضعیت-قرمز-و-نارنجی-کرونایی-تعطیل-است
دبیر اجرایی رسیدگی به امور مساجد استان زنجان گفت: با توجه به مصوبات و تصمیمات ستاد کرونا فعالیت مساجد در شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی، تعطیل است.

حجت‌الاسلام علی ناصر در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه در صورت ادامه‌دار بودن وضعیت قرمز کرونایی، فعالیت مساجد در ماه میارک رمضان نیز تعطیل خواهد بود، اظهار داشت: در خصوص برگزاری مراسم شب‌های قدر نیز در ستاد مدیریت کرونا تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون با قرمز شدن وضعیت زنجان، فعالیت مساجد تعطیل است، خاطرنشان کرد: این شرایط تا بهبودی وضعیت رنگبندی شهرها ادامه دارد.

دبیر اجرایی رسیدگی به امور مساجد استان زنجان با تاکید بر اینکه در صورت قرمز بودن وضعیت، فعالیت مساجد در ماه مبارک رمضان تعطیل خواهد بود، گفت: در صورت نارنجی شدن شرایط شاید امکان برگزاری مراسم در محوطه و فضای روباز مساجد با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی فراهم شود.

وی اظهار داشت: البته این موضوع به تصمیم ستاد کرونا بستگی دارد و اگر ستاد کرونا به صورت چکشی وارد شود ما نمی‌توانیم کاری بکنیم.

حجت‌الاسلام ناصر یادآور شد: با توجه به وضعیت خطرناک کرونا و به استناد مصوبه ستاد مدیریت کرونا ویروس جهت مدیریت بیماری کووید 19 فعالیت مساجد در وضعیت نارنجی و قرمز کرونایی جهت اقامه نماز جماعت و برنامه‌های مذهبی در داخل مساجد تا بازگشت به وضعیت مطلوب، ممنوع است.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر