logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۲
[ شناسه خبر : ۱۸۴۵۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرحج و زیارت استان زنجان خبرداد

واریز وجوه مازاد هزینه‌های حج تمتع 98 به حساب 1500 زائر زنجانی

واریز-وجوه-مازاد-هزینه‌های-حج-تمتع-98-به-حساب-1500-زائر-زنجانی
مدیرحج و زیارت استان زنجان گفت: برای یک هزار و 500 زائر زنجانی وجوه مازاد هزینه‌های حج تمتع سال 98 واریز شد.

ابراهیم احدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت، وجوه مازاد هزینه‌های حج تمتع سال 98، با هماهنگی بانک ملی به حساب این زائران واریز شده است.

وی با بیان اینکه نیاز به مراجعه حضوری زائران به بانک ملی نیست، ادامه داد: افرادی که دارای حساب فعال نیستند حساب جدیدی از سوی بانک ملی با همکاری سازمان حج و زیارت افتتاح شده است که در پس از فروکش کردن وضعیت انتشار ویروس کرونا زائران می‌توانند با مراجعه به بانک وجوه خود را مطالبه کنند.

این مسئول بیان داشت: مهلت زمانی برای برداشت وجوه در نظر گرفته نشده است و زائران می‌توانند به تدریج و با ارائه کارت ملی نسبت به برداشت وجه اقدام کنند.

مدیرحج و زیارت استان زنجان هزینه‌های مازاد حج 98 را برای زائران زنجانی بین 110 تا 180 هزار تومان اعلام کرد و گفت: این قیمت بر اساس درجه اعزام و هتل‌ها تعیین شده است.

احدی با اشاره به اینکه لیست زائران استان به بانک ملی ارسال شده است، افزود: یک هزار و 500 زائر در سال 98 به حج تمتع مشرف شدند که این مبالغ به حساب آنها واریز شده است.

وی در خصوص حج امسال هم گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا، امکان اعزام زائران فراهم نشد و زائران زنجانی با همان تعداد و ظرفیت کاروان‌ها در سال  1400 در صورت مساعد بودن شرایط، به حج اعزام می‌شوند.

این مسئول با بیان اینکه هنوز هیچ زائری از استان زنجان انصراف خود را از حج 1400 اعلام نکرده است، گفت: فقط یکی از زائرانی که قرار بود به حج مشرف شود، فوت شده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر