logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۵
[ شناسه خبر : ۱۸۳۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران زنجان خبرداد

راه‌اندازی 70 هئیت مجازی از سوی طلاب حوزه‌های علمیه زنجان

راه‌اندازی-70-هئیت-مجازی-از-سوی-طلاب-حوزه‌های-علمیه-زنجان
معاون فرهنگی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران استان زنجان گفت: در حال حاضر 70 هئیت مذهبی از سوی طلاب حوزه‌های علمیه در فضای مجازی راه‌اندازی شده است.

سکینه اسکندری امروز در گفت‎و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا، گروه‌های جهادی طلاب حوزه‌های علمیه فعالیت کرده و امروز هم در طرح شهید قاسم سلیمانی کمک کار خواهند بود.

وی با بیان اینکه از ظرفیت طلاب حوزه‌های علمیه برای نقاهتگاه‌ها استفاده می‌شود، ادامه داد: یک گروه جهادی برای حضور در نقاهتگاه‌ها آماده سازی شده است.

این مسئول بیان داشت: طلاب حوزه‌های علمیه به دلیل شیوع بیماری کرونا در فضای مجازی نسبت به تبیین مسائل اقدام کرده و پاسخگوی مسائل شرعی و سئوالات مردم هستند.

معاون فرهنگی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران استان زنجان از فعالیت 70 هئیت به صورت مجازی با حضور مبلغان خبرداد و گفت: خواهران حوزه‌های علمیه صوت و برنامه‌های مذهبی را در ساعت معین به گروه هئیت ارسال می‌کنند.

اسکندری بیان داشت: با توجه به وجود شرایط خاص و تصمیمات لازم برای مقابله با ویروس کرونا، شیوع تبلیغ نیز تغییر یافته و مبلغان در گروه‌ها و کانال‌های تبلیغی فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: فعالیت مبلغان در هشت محور تفسیر قرآن کریم و نهج‌البلاغه، منبر اخلاقی، احکام، مشاوره، قرائت قرآن، آموزش تجوید، کتابشناسی و اعمال روزانه و ادعیه انجام می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر