logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۱
[ شناسه خبر : ۱۷۱۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

تقدیر مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان از عزاداران پایتخت شور و شعور حسینی

تقدیر-مدیرکل-تبلیغات-اسلامی-استان-زنجان-از-عزاداران-پایتخت-شور-و-شعور-حسینی-
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با صدور پیامی از خطباء، ذاکرین، ستایشگران، هیئت امنای مساجد به ویژه هیئات مذهبی استان بدلیل رعایت تمامی دستورالعملهای بهداشتی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان زنجان، حجت الاسلام سعید احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با صدور پیامی از خطباء، ذاکرین، ستایشگران، هئیت امنای مساجد به ویژه مسئولین هیئات مذهبی استان که با اقامه عزای سالار شهیدان ضمن رعایت دستوالعملهای بهداشتی یاریگر کادردرمان شدند قدیر و تشکر کرد.

در این پیام آمده است: مکتب عاشورا درسی به بلندای تاریخ است امسال شیفتگان ابی عبدالله علیه السلام در پایتخت شور و شعور حسینی بیش از همیشه ثابت کردند که ولایتمداری را از مکتب سرخ سالار شهیدان آموخته و ارادتشان به خاندان عصمت و طهارت تا همیشه تاریخ پا برجاست.

جهان امروز بیش از هر زمانی نیازمند اشاعه اندیشه‌های حسینی و مکتب عاشورایی است و برای یکایک شیعیان و دلدادگان حضرت امام حسین (ع) واجب است تا با الگو گرفتن از مشی «هل من ناصر ینصرنی» این فرهنگ که شهادت با عزت بهتر از حیات در ذلت است را، معنا کنند و اشاعه نمایند.

ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا (ع) به رهبر معظم انقلاب و مردم سرافراز پایتخت شور و شعور حسینی که به ندای رهبر فرزانه در رعایت دستورالعملهای بهداشتی لبیک گفتند کمال قدردانی را دارم و از خداوند متعال عزت و کرامت و سربلندی ایران اسلامی در ظل توجهات حضرت حق تعالی را خواستارم.//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر