logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۵
[ شناسه خبر : ۱۷۱۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

شعور حسینی یعنی علم و مذهب، مکمل یکدیگر هستند

شعور-حسینی-یعنی-علم-و-مذهب،-مکمل-یکدیگر-هستند
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: عزاداران با شعور حسینی به دنیا اعلام می‌کنند که علم و مذهب و اعتقاد ما در مقابل یکدیگر نبوده بلکه مکمل همدیگر هستند.

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی در گفت‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: کمک‌های مومنانه مردم زنجان در یوم‌العباس نیز که به تبع از فرمایش مقام معظم رهبری انجام شد در واقع شعور حسینی است که مردم و تمام مدیران استان با این اقدام به دنیا اعلام کردند که که موضوع امام حسین(ع) فقط بحث شور نیست و شعور، حیاتی‌تر از شور است.

وی با بیان اینکه طبق فرمایش حضرت علی(ع) و آیات قرآن کریم، تفکر و تعقل در کنار هم هستند، تصریح کرد: هر کجا عقل، حکم کند و علم، دانش و تجربه در آنجا مطلبی را بیان کند شرع نیز تکامل آن کمک می‌کند.

حجت‌الاسلام بیگدلی خاطرنشان کرد: امروز مقام معظم رهبری به عنوان سکاندار انقلاب و نظام اسلامی با تسلیم‌پذیری خود در مقابل علم و تخصص و برگزاری مجالس عزاداری بدون حضور جمعیت به عنوان الگو اعلام می‌کند که علم و تخصص ستاد کرونا ارزش دارد.

وی با بیان اینکه عزاداران حسینی نیز از رهبر انقلاب به عنوان ولی فقیه خود تبعیت می‌کنند، گفت: کمک‌های مومنانه در همین راستا اتفاق می‌افتد که قطعاً تاثیرگذاری آن بیشتر از شور حسینی خواهد بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به تامین و توزیع 110 هزار بسته معیشتی در یوم‌العباس اظهار داشت: این بسته‌ها وقتی در اختیار نیازمندان قرار گیرد، خانواده آن‌ها به این نتیجه می‌رسند که امام حسین(ع) و حسینیان و عزاداران همیشه به یاد آن‌ها بوده‌اند.

حجت‌الاسلام بیگدلی خاطرنشان کرد: به یاد نیازمندان بودن، موقعیت و شرایط مختلفی دارد که یک روز با احسانات، یک روز در قالب کمک مومنانه، یک روز با تامین جهیزیه برای نوعروسان و یک روز هم با حضور در منزل و دیدار با آن‌ها اتفاق می‌افتد.

وی تصریح کرد: تمام این اقدامات نشان‌دهنده پویا بودن مکتب امام حسین(ع) است.//آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر