logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۳
[ شناسه خبر : ۱۷۱۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان:

جایگزینی کمک مومنانه با دسته عزاداری یوم‌العباس نشان‌دهنده شعور حسینی است

جایگزینی-کمک-مومنانه-با-دسته-عزاداری-یوم‌العباس-نشان‌دهنده-شعور-حسینی-است
استاندار زنجان گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری دسته عزاداری یوم‌العباس مانند سال‌های گذشته فراهم نشد که عزم هیات امنا و زحمت‌کشان حسینیه اعظم برای جبران این موضوع، طرح مواسات و کمک مومنانه بود که این جایگزینی، نشان‌دهنده شعور حسینی است.

فتح‌اله حقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: به دلیل شیوع بیماری کرونا در سطح دنیا، کشور ایران و استان زنجان نیز استان نیز آسیب جدی این حوزه دیده اما باید توجه داشت که رعایت پروتکل‌های بهداشتی فردی و عمومی، اولین شرط برای حفظ سلامتی جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: با همت حسینیه اعظم زنجان و مشارکت تمام مردم، خیران، واحدهای تولیدی و دستگاه‌های مختلف امروز بیش از 100 هزار بسته معیشتی شامل اقلام خشک و تحت عنوان کمک مومنانه جمع‌آوری شده که در بین ذی‌نفعان توزیع می‌شود.

حقیقی با بیان اینکه نباید از کنار موضوعی مثل مواسات به سادگی گذر کرد، گفت: مواسات، یکی از بزرگترین امتحان‌های الهی برای مومنان است خوشحالیم که مردم عزیز ما و تمام خیران، واحدهای تولیدی و دستگاه‌های مختلف، سربلند از این مقوله بیرون آمدند.

استاندار زنجان تصریح کرد: مردم همانگونه که در جبهه‌ها از جان خود گذشتند امروز نیز ثابت کردند که این آمادگی را دارند که در شرایط سخت نیز از اموال خود به نفع نیازمندان بگذرند که این موضوع کمی نیست و باید به تمام مردم و خیرین، آفرین گفت:

وی با بیان اینکه واحدهای تولیدی نیز عاشقانه و علاقه‌مندانه در این طرح، کمک کردند، اظهار داشت: برای مشارکت در این طرح به 30 واحد تولیدی استان اطلاع‌رسانی شده بود تمام این واحدها به سهم خود کمک کردند که جای قدردانی دارد.

حقیقی ابراز کرد: امیدواریم با محو شدن ویروس کرونا از سال آینده بتوانیم شاهد برگزاری دسته‌های عزاداری و برنامه‌های محرم طبق سال‌های گذشته باشیم.//آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر