logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۴
[ شناسه خبر : ۱۷۰۷۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل حفظ آثار استان زنجان خبرداد

یادمان شهدای گمنام زنجان، میزبان عزاداران حسینی

یادمان-شهدای-گمنام-زنجان،-میزبان-عزاداران-حسینی
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان گفت: در ایام ماه محرم، مزار شهدای گمنام زنجان هر شب میزبان عزاداران حسینی است.

قاسم محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: به مناسبت ایام ماه محرم، برنامه زیارت عاشورا به همت هیئت مذهبی داعیان کمیل در جوار مزار شهدای گمنام زنجان هر روز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم از ساعت 6.30 دقیقه صبح آغاز می‌شود، افزود: این مراسم در فضای باز جوار شهدای گمنام تپه نور زنجان برگزار می‌شود. 

این مسئول از برگزاری برنامه‌های دهه اول محرم در یادمان شهدای گمنام گاوازنگ زنجان خبرداد و گفت: این برنامه نیز در محوطه باز از ساعت 22 شب آغاز و با روضه‌خوانی و سینه زنی به پایان می‌رسد.

 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان خاطرنشان کرد: با توجه به تعطیلی دانشگاه‌ها، برنامه‌ای در یادمان شهدای دانشگاه‌ها در ایام ماه محرم پیش‌بینی نشده است. 

محمدی بیان داشت: همچنین برنامه دیگری در جوار شهدای گمنام مجموعه فرهنگی - ورزشی امام علی (ع) زنجان از سوی هیئت رزمندگان اسلام برگزار می‌شود. 

وی افزود: این مراسم نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به مدت 10 شب از ساعت 22 تا 23:30 دقیقه برگزار می‌شود.

 این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری مسابقه ملی مدافعان سلامت در زنجان، گفت: نتایج این جشنواره اعلام و 5 نفر در دو بخش این مسابقه برگزیده شدند.

 وی با بیان اینکه این مسابقه با هدف قدردانی از تلاش‌های کادر درمان و شهدای مدافع سلامت برگزار شد، افزود: 230 اثر به این مسابقه ارسال شده بود که در نهایت زینب طومارخانی، دلارا اردیبهشت، ناصر دوستی، کاظم رستمی و محسن زنگنه به عنوان برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر