logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۵
[ شناسه خبر : ۱۶۹۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

حذف مراسم طشت‌گذاری و اعلان عزا از برنامه‌های ماه محرم/ رویکرد برنامه‌های محرم در خانه ماندن مردم است

حذف-مراسم-طشت‌گذاری-و-اعلان-عزا-از-برنامه‌های-ماه-محرم-رویکرد-برنامه‌های-محرم-در-خانه-ماندن-مردم-است
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: مراسم طشت‌گذاری و اعلان عزا از برنامه‌های ماه محرم امسال با تدبیر ستاد کرونا حذف شده است.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام سعید احمدی امروز با حضور در دفتر پایگاه خبری – تحلیلی موج رسا، اظهار داشت: برنامه‌های ورود به ماه محرم از جمله مراسم اعلان عزا، طشت‌‌گذاری از برنامه‌های ماه محرم حذف و مراسم تجلیل از پیرغلامان حسینی به شکل دیگری برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه رویکرد اصلی برنامه‌های ماه محرم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه و برنامه ویژه‌ای برای یوم‌العباس از سوی حسینیه اعظم زنجان در نظر گرفته شده است، افزود: ماندن مردم در خانه رویکرد مهمی است و حضور در مراسم‌ها نیز نیازمند رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی است.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط امروز جامعه برگزاری برنامه‌های تعزیه از جمله تعزیه ارمغانخانه نیز از لیست برنامه‌ها حذف شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان یادآور شد: امروز نیز مراسم گردهمایی هئیت‌های مذهبی استان زنجان به منظور تبیین برنامه‌های ماه محرم با رعایت پروتکل‌‌های بهداشتی در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام احمدی بیان داشت: مراسم یازدهم محرم توسط زینبیه اعظم زنجان نیز از برنامه‌های ماه محرم حذف و بیشتر برنامه‌ها به سمت فضای مجازی از جمله اینستاگرام هدایت خواهد شد.

وی ادامه داد: شرایط امروز جامعه موجب شده تا برنامه‌های محرم هم با رویکردهای جدید اما با قوت برگزار و مدل‌های جدیدی از عزاداری ارائه شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر