logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۱
[ شناسه خبر : ۱۶۹۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌‌فقیه در سپاه استان زنجان:

خواسته رهبری فصل‌‌الخطاب برنامه‌های محرم است

خواسته-رهبری-فصل‌‌الخطاب-برنامه‌های-محرم-است
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: عزاداری ماه محرم با قوت و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید اجرا شود.

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: ماه محرم به عنوان لنگرگاه اسلام از واقعه غدیر آبیاری و ماندگار شده است و این دو واقعه بهم پیوسته هستند.

وی با بیان اینکه بدون محرم از اهداف اسلام، پیامبران و ائمه اطهار (ع) چیزی باقی نمی‌ماند، افزود: متاسفانه امروز برخی‌‌ها برگزاری و یا عدم برگزاری برنامه‌‌های ماه محرم را برای نظام اسلامی هزینه بر می‌‌کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: همانگونه که انتخابات به عنوان نقطه قوت نظام اسلامی محسوب می‌شود، برگزاری برنامه های ماه محرم نیز برای پاسداشت اسلام عزیز ضروری است.

حجت‌الاسلام بیگدلی یادآور شد: برگزاری برنامه‌های عزاداری در ماه محرم باید با قوت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دنبال شود.

وی برضرورت ارائه آموزش‌های لازم به هیئت‌های مذهبی، مداحان، روحانیت و هیئت امنای مساجد در خصوص برگزاری برنامه‌های امسال ماه محرم تاکید کرد و گفت: رعایت پروتکل‌ها با انجام نظارت‌های لازم در اجرای برنامه‌های محرم ضروری است.

این مسئول تصریح کرد: تاکیدات مقام معظم رهبری توجه به دستورالعمل‌های ستاد کرونا در کشور و استان است که باید همه هیئت‌های مذهبی به این مسئله توجه کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر