logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۹
[ شناسه خبر : ۱۶۶۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان صمت استان زنجان:

عرضه مرغ 15 هزار و 750 تومانی در زنجان الزامی شد/ با گرانفروشی مرغ برخورد می‌شود

عرضه-مرغ-15-هزار-و-750-تومانی-در-زنجان-الزامی-شد-با-گرانفروشی-مرغ-برخورد-می‌شود
رئیس سازمان صمت استان زنجان با تاکید بر اینکه رعایت قیمت مصوب مرغ در زنجان الزامی شد گفت: قیمت مرغ در زنجان 15 هزار و 750 تومان تعیین شده است.

ناصر فغفوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه در حال حاضر مرغ با قیمت 15 هزار و 750 تومان در زنجان توزیع می‌شود اظهار کرد: هیچ کسی حق ندارد بالاتر از قیمت مصوب در زنجان عرضه کند.

وی با اشاره به اینکه بازرسان به صورت مستمر بازار را رصد می‌کنند و اگر کسی مرغ را بالاتر از قیمت مصوب عرضه کند برخورد خواهد شد تصریح کرد: در صورت مشاهده چنین تخلفی بلافاصله پرونده تعزیراتی تشکیل شده و برخورد لازم صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان صمت استان زنجان مرغ یخ زده نیز در بازار توزیع می‌شود اما استقبالی نمی‌شود عنوان کرد: با این وجود مرغ یخ زده با قیمت 13 هزار تومان عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه قیمت مرغ در زنجان تا 20 هزار تومان افزایش یافته بود که استاندار زنجان در جلسه تنظیم بازار قیمت قطعی را 15 هزار و 750 تومان اعلام کردند ادامه داد: این قیمت با بررسی دقیق و کارشناسی تعیین شده و به ضرر تولید کننده هم نیست.

وی با اشاره به اینکه خروج مرغ از استان نیز کاملا ممنوع است عنوان کرد : در این راستا مقرر شده اداره کل دامپزشکی و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از صدور تائیدیه‌های لازم و بارنامه خودداری کنند.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان عنوان کرد: همچنین شرکت پشتیبانی امور دام استان نسبت به تحویل مرغ منجمد به فروشگاه‌های منتخب و واحدهای صنفی معرفی شده از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت اقدام می‌شود.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر