logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۷
[ شناسه خبر : ۱۵۹۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر حوزه‌های علمیه استان زنجان:

ثبت‌نام داوطلبین تحصیل در حوزه‌های علمیه تا 20 خرداد ماه ادامه دارد/ امتحانات به بعد از ماه مبارک رمضان موکول شد

ثبت‌نام-داوطلبین-تحصیل-در-حوزه‌های-علمیه-تا-20-خرداد-ماه-ادامه-دارد-امتحانات-به-بعد-از-ماه-مبارک-رمضان-موکول-شد

مدیر حوزه‌های علمیه استان زنجان با اشاره به زمان برگزاری امتحانات حوزه‌های علمیه استان زنجان گفت: بعد از ماه رمضان امتحانات حوزه علمیه برگزار می‌شود.

حجت الاسلام جواد جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به آغاز ثبت‌نام حوزه‌های علمیه، اظهار کرد: دانش آموزان کلاس هفتم تا دیپلم می‌توانند در حوزه‌های علمیه استان زنجان ثبت‌نام کنند.

وی با بیان اینکه داوطلبینی که مدرک تحصیلی آن‌ها بالاتر از دیپلم باشد می‌توانند به عنوان سفیران هدایت در صائین قلعه ثبت‌نام کنند، ابراز کرد: ثبت‌نام داوطلبین تحصیل در حوزه‌های علمیه استان تا 20 خردادماه ادامه دارد.

مدیر حوزه‌های علمیه استان زنجان با اشاره به برگزاری آزمون کتبی برای ورود داوطلبان به مدارس علیمه استان، زنجان تصریح کرد: داوطلبان بعد از قبولی در آزمون کتبی باید در مصاحبه نیز قبول شوند تا وارد مدارس علمیه استان شوند.

وی بیان کرد: داوطلبان بعد از قبولی در مصاحبه در دوره هفت‌روزه اختبار شرکت کرده و اگر در این دوره امتیاز لازم را کسب کنند به‌صورت قطعی وارد مدارس علمیه استان می‌شوند.

جعفری با یادآوری تعطیلی کلاس‌های مدارس علمیه استان زنجان، افزود: تمامی کلاس‌های مدارس علمیه استان زنجان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری امتحانات مدارس علمیه استان، ابراز کرد: در صورت امکان امتحانات مدارس علمیه استان زنجان بعد از ماه مبارک رمضان به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.

مدیر حوزه‌های علمیه استان زنجان با اشاره به تعداد طلاب حوزه‌های علمیه استان زنجان، تصریح کرد: یک هزار و 50 طلبه در مدارس علمیه استان در حال تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه 8 مدرسه علمیه در سطح استان فعالیت دارد عنوان کرد: با توجه به تعداد داوطلبان مدارس علمیه استان زنجان در صورت کسب امتیاز لازم از طرف داوطلبان جذب مدارس علمیه می‌شوند و هر مدرسه بیش از 30 طلبه را می‌تواند جذب کند.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر