logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۶
[ شناسه خبر : ۱۵۹۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان زنجان خبر داد

برگزاری طرح مجازی هر خانه یک جلسه قرآنی در زنجان

برگزاری-طرح-مجازی-هر-خانه-یک-جلسه-قرآنی-در-زنجان

مسئول امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری طرح هر خانه یک جلسه قرآنی در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد.

مهدی نوروزی گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به طرح ملی هر خانه یک جلسه قرآنی، اظهار کرد: این طرح در شبکه اجتماعی اینستاگرام در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه در این طرح برنامه‌های متنوعی از تولید محتوای دیجیتال تا برگزاری مسابقات مجازی در شبکه اجتماعی اینستاگرام در حال اجرا است، ابراز کرد: مخاطبان می‌توانند کار های فرهنگی و هنری و یا فیلم‌های تلاوت خود را در قالب فیلم‌های 15 ثانیه‌ای برگزاری کنند.

مسئول امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه برای مسابقه تلاوت در خانه جوایز خوبی در نظر گرفته‌شده است، تصریح کرد: برای 5 نفر برتر این مسابقه جوایز دو میلیون تومانی در نظر گرفته‌شده است.

وی با بیان اینکه این طرح برای در خانه ماندن مردم و تلاوت قرآن در خانه اجرا می‌شود، عنوان کرد: مخاطبان برای شرکت در این طرح با جست‌وجوی عنوان "طرح پویش ملی ستاره‌باران" در شبکه اجتماعی اینستاگرام می‌توانند به این صفحه دسترسی پیدا کنند.

نوروزی با بیان اینکه روزانه برنامه‌های مختلفی در این طرح برای مردم در حال اجرا است، افزود: از بین تولید محتواهای صورت گرفته، مانند آثار هنری، فایل‌های صوتی و تصویری تلاوت قرآن و تمامی فعالیت‌های انجام‌شده توسط طرف مخاطبان در آخر ماه رمضان به‌قیدقرعه یک جایزه 10 میلیون تومانی اهدا می‌شود.

وی با بیان اینکه مؤسسات قرآنی آموزش‌ها خود را در فضای مجازی ادامه می‌دهند، ابراز کرد: در شهرستان‌های استان‌ها مسابقه قرآن کتاب زنده است در حال اجرا است.

مسئول امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به تعطیلی مراکز قرآنی در استان زنجان، تصریح کرد: بازگشایی مراکز قرآنی هم‌زمان با بازگشایی سایر مراکز آموزشی و فرهنگی با تصمیم دولت انجام می‌شود.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر