logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۳
[ شناسه خبر : ۱۵۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

روش امن رمزگذاری در گلکسی S8 سامسونگ

روش-امن-رمزگذاری-در-گلکسی-S8-سامسونگ-

با وجود اینکه سامسونگ در مدل جدید گلکسی انتخاب همه گزینه ها را برای رمزگذاری فراهم کرده است اما بهتر است بر روی انتخاب بهترین گزینه کمی فکر کنید.

به گزارش موج رسا; اسکن چهره توسط دوربین جلو، اسکنر عنبیه چشم و حسگر اثر انگشت، سه گزینه طلایی سامسونگ برای رمزگذاری است اما در ادامه با تشریح هر یک از این گزینه ها امن ترین گزینه را به شما معرفی خواهیم کرد.

شاید تشخیص چهره جذاب باشد و اسکن کردن چهره به لحاظ امنیتی گزینه ای مناسب، اما فراموش نکنید که دوربین گلکسی به راحتی با عکس شما هم فریب خورده و اقدام به بازکردن رمز می کند.

حسگر اثر انگشت گزینه بعدی سامسونگ برای رمزگذاری و باز کردن قفل تلفن همراه است، قرار گرفتن حسگر اثرانگشت در کنار دوربین این مدل از سامسونگ دسترسی را کمی مشکل کرده است و شاید شما برای استفاده از حسگر مجبور باشید مدام لنز دوربین خود را تمیز کنید، اما با توجه به اینکه در بسیاری از مدل های گوشی دکمه ورود و اثرانگشت در یک مکان هستند و در S8 اینگونه نیست می تواند گفت حسگر اثرانگشت به لحاظ امن بودن بهتر از اسکن چهره است.

آنچه بر روی کاغذ نمایش داده می شود و به استناد ئتوری های سامسونگ اسنکر عنبیه چشم امن ترین روش در بین سه روش مطرح شده است، شرکت طراحی مدعی است تکنولوژی آن از لحاظ امنیتی بسیار کارآمد و غیرقابل نفوذ است، زیرا در اسنکن عنبیه اطلاعات بسیاری از افراد ضبط می شود و با توجه به منحصر به فرد بودن عنبیه فریب دادن کار دشواری است.

تا اینجا به توجه به اطلاعات موجود اسکن عنبیه امن ترین روش خواهد بود اما با توجه به اینکه هنوز سامسونگ نیز امن ترین روش را پیشنهاد نکرده است بهتر است با قابلیت های موجود از دو روش برای رمزگذاری گلکسی S8 استفاده کنید، اسکن عنبیه و حسگر اثر انگشت به طور همزمان می تواند روش های مناسبی برای رمزگذاری باشد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر