logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۴
[ شناسه خبر : ۱۵۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 5 دقیقه ]
هفته سی و سوم لالیگای اسپانیا

رئال مادرید 2 - بارسلونا 3

رئال-مادرید-2-بارسلونا-3

امشب از ساعت 23:15 رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند که بارسلونا سه بر دو پیروز شد.

به گزارش موج رسا; امشب از ساعت 23:15  رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند.

 
ترکیب دو تیم:
                                                                            
 رئال مادرید

ناواس، کارواخال، ناچو، راموس، مارسلو، کروس، کاسمیرو، مودریچ، بیل، رونالدو، بنزما
                                                                          
 
 بارسلونا

تراشتگن، سرخی روبرتو، پیکه، اومتیتی، آلبا، راکیتیچ، بوسکتس، اینیستا، مسی، سوارز، آلکاسر
 
 رئال مادرید 1 - بارسلونا 1
 
رئال میزبان بازی را بهتر از بارسا آغاز کرد و در همان دقیقه 2  رونالدو می خواست پنالتی بگیرد. پاس بلند راموس به سمت راست زمین را بنزما سر ضرب به محوطه جریمه فرستاد که بلافاصله بعد از ضربه به توپ رونالدو، اومتیتی به آرامی پای او را زد و در حالی که رئالی‌ها اعتقاد به خطای پنالتی داشتند، هرناندز داور مسابقه چنین تصمیمی نگرفت.
 
پس از گذشت دقایقی از بازی بارسلونا توپ و میدان را در اختیار گرفت. دقیقه 11 نخستین موقعیت جدی بارسلونا شکل گرفت.حرکت تیمی سریع بارسلونا را آلکاسر با پاس زمینی به پشت محوطه جریمه فرستاد که شوت سوارز با فاصله کمی از کنار تیرک عمودی دروازه رئال تبدیل به اوت شد.
 
 دقیقه 12 کارت زرد اول بازی برای کاسمیرو؛ این هافبک رئال در میانه زمین مسی را متوقف کرد تا هرناندز دست به جیب شود و به او اخطار دهد.
 
خطرناک ترین موقعیت دقایق ابتدایی مسابقه توسط روتالدو به دست آمد که شوت زیبای وی را ترشتگن با شیرجه ای سریع با دست چپ دور کرد.
 
رئال مادرید 1 - بارسلونا 1 
 
دقیقه 20 ضربه آرنج شدید مارسلو به مسی موجب مصدومیت و خون‌ریزی شدید این ستاره آرژانتینی از ناحیه بینی و دهان شد که البته این صحنه از چشم داور به دور ماند.
 
 رئال مادرید 1 - بارسلونا صفر (دقیقه 28: کارلوس کاسمیرو): ریباند کرنر رئالی‌ها به پشت محوطه جریمه آمد که مارسلو توپ را به تیرک دوم فرستاد و راموس در موقعیت مشکوک به آفساید توپ را به تیرک زد تا در برگشت کاسمیرو به راحتی دروازه خالی بارسلونا را باز کند.
 
رئال مادرید 1 - بارسلونا 2 
 
 پس از گل رئال ، بارسا جلو کشید تا نتیجه را جبران کند. حملات بارسا خیلی زود به نتیجه رسید و مسی کار را به تساوی کشاند.
 
 رئال مادرید 1 - بارسلونا 1 (دقیقه 33: لیونل مسی): پاس بوسکتس به سمت راست را راکیتیچ سریع به مسی رساند تا او با حرکت ویران کننده از بین سه مدافع رئال عبور کند و با ضربه بغل پای زمینی گل تساوی را به ثمر رساند.
 
 پس از گل بارسا ، مودریچ خیلی زود می توانست دوباره رئال را پیش بیندازد اما شوت زیبای او را ترشتگن به زیبایی مها کرد.
 
دقیقه 39 بیل مصدوم شد تا نخستین تعویض مسابقه اجباری باشد.آسنسیو جانشین وی شد.
 
دقیقه 41 پاس مسی برگشت داده شد که این ستاره آرژانتینی خود دوباره صاحب توپ شد اما برخلاف صحنه گل این بار ضربه فنی او به پای کارواخال برخورد کرد و با فاصله کم به بیرون رفت ولی هرناندز اعتقادی به کرنر نداشت.

 در نهایت نیمه نخست مسابقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
 
رئال مادرید 1 - بارسلونا 2 
 
در آغاز نیمه دوم هم رئال خطرناکتر ظاهر شد. حرکت در عرض و پاس مارسلو را کروس با شوت فنی به سمت دروازه بارسلونا زد که باز هم واکنش عالی دیگر از تراشگن یک کرنر به رئالی‌ها داد.
 
دقیقه 53  این بار هم تراشگن ناجی دروازه بارسلونا شد؛ ارسال مارسلو را بنزما با ضربه سر زد که دروازه‌بان آلمانی بارسا با پا توپ را دفع کرد.
 
 چند دقیقه بعد نوبت بارسا بود که موقعیت خطرناک به دست آورد. سانتر راکیتیچ از روی کرنر را پیکه به خوبی با ضربه سر زد که ناواس در واکنش تماشایی دیگر مقابل توپ ایستاد و با پرش بلند آن را دور کرد.
 
بازی در نیمه دوم سریع و هجومی دنبال می شد. دقیقه 67 رونالدو یک فرصت عالی روی پاس آسنسیو به دست آورد اما توپ را در مقابل دروازه تقریبا خالی به بالای دروازه زد.
 
یک دقیقه بعد بارسا باز هم فرصتی عالی داشت که سوارز با واکنس عالی ناواس رو برو شد تا هر دو دروازه بان تا اینجا عملکرد فوق العاده ای داشته باشند.
 
رئال مادرید 1 - بارسلونا 2 
 
 رئال مادرید 1 - بارسلونا 2 (دقیقه 73: ایوان راکیتیچ): راکیتیچ پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد که با یک سر توپ عالی تونی کروس را دریبل زد و با شوت پای چپ تماشایی توپ را به کنج دروازه رئال فرستاد تا گل دوم بارسلونا در سانتیاگو برنابئو رقم بخورد.
 
 پس از گل دوم بارسا بازی سریع تر هم شد و رئال هجومی تر بازی را دنبال کرد.
 
دقیقه 78 کارت فرمز برای راموس. کاپیتان رئال مادرید در میانه زمین تکل خشنی روی پای مسی زد و با کارت قرمز مستقیم داور جریمه شد.
 
بارسلونا دقیقه 80 بهترین بخت را برای گل سوم از دست داد. پیکه در محوطه شش قدم شوت محکمی به سمت دروازه رئال زد که با واکنش عالی ناواس روبرو شد.
 
 رئال مادرید 2 - بارسلونا 2 (دقیقه 85: خامس رودریگز): کروس در سمت چپ زمین مارسلو را راه انداخت تا ارسال زمینی او را خامس، تعویضی رئال به راحتی از بالای سر تراشگن تبدیل به گل کرد.
 
بازی سراسر هجومی دو تیم در دقایق پایانی مسابقه هم ادامه داشت و هم رئال 10 نفره و هم بارسلونا به دنبال رسیدن به پیروزی بودند و توپ دائم در محوطه جریمه دو تیم بود.
 
 رئال مادرید 2-3 بارسلونا(دقیقه 92: مسی): در یک ضد حمله لیونل مسی با یک ضربه پای چپ از مرکز محوطه جریمه گل پیروزی بارسلونا را به ثمر رساند.
 
رئال مادرید 2 - بارسلونا 3/لشگر تک نفره مسی برنابئو را فتح کرد 
 

در نهایت با گل ثانیه های پایانی مسی ، بارسلونا سه بر دو این نبرد جذاب را از رئال برد و هم امتیاز با این تیم به صدر جدول لالیگا رفت.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر