logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۲
[ شناسه خبر : ۱۵۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]

آخرین وضعیت قرارداد های بازیکنان استقلال

آخرین-وضعیت-قرارداد-های-بازیکنان-استقلال

آخرین وضعیت قرارداد های بازیکنان استقلال تا پایان فصل در گزارش ذیل مورد بررسی قرار گرفته است.

به گزارش موج رسا; با توجه به درخواست منصوریان مبنی بر تمدید قرارداد بازیکنان فعلی آبی پوش، مسئولان باشگاه در ابتدا به دنبال این هستند تا با تزریق پول این کار انجام دهند.

جدا از اینکه کاوه رضایی و امید ابراهیمی جزء گزینه های اصلی منصوریان برای تمدید قرارداد هستند اما از طرفی بهتر است بدانیم که حضور دیگر بازیکنان و تمدید آنها نیز برای سرمربی تیم مهم محسوب می شود.
 
از سویی دیگر این طور که منصوریان و افتخاری نیز اعلام کردند قرار است پس از پایان فصل، جپاروف از سپاهان و روزبه چشمی هم به ترکیب آبی‌پوشان اضافه شود. البته ناگفته نماند در مورد بازگشت چشمی هیچ شک و ابهامی وجود ندارد اما درباره بازگشت جپاروف باید کمی صبر کرد چرا که این بازیکن در حال حاضر بر سر دو راهی استقلال و سپاهان قرار گرفته در صورتی که ناگفته نماند این بازیکن ازبکی با استقلالی ها قرارداد دارد و به طور حتم باید به جمع آبی ها باز گردد.
 
بازیکنان بعدی رابسون و مجتبی حقدوست هستند که هر دو به صورت قرضی به استقلال پیوسته‌اند. باشگاه استقلال در نامه‌ای به باشگاه برزیلی باهیا درخواست کرده که این بازیکن به صورت دائمی به استقلال بپیوندد اما در حال حاضر با توجه به مبلغ بالایی که برای رضایت نامه این بازیکن درخواست شده کار برای مدیران استقلال سخت گردیده است.
 
 
 
کار نشود///آخرین وضعیت قرارداد های بازیکنان استقلال
 
از طرفی حقدوست نیز از نفت‌تهران راهی استقلال شده اما به دلیل بلاتکلیفی باشگاه نفت، مسئولان استقلال هنوز نتوانسته‌اند با فرد خاصی از این باشگاه صحبت کنند.
 
امید نورافکن و سیدمجید حسینی هم در این فصل بازی‌های قابل قبولی برای استقلال انجام داده‌اند و منصوریان خواستار عقد قرارداد بلند مدت با آنها شده است.
 
به بازیکنانی چون جابر انصاری، وریا غفوری، پادوانی، یعقوب کریمی و بهنام برزای شرایط باشگاه برای تمدید قرارداد توضیحاتی داده شده تا آنها پس از پایان فصل جاری تصمیم خود را به باشگاه اطلاع  بدهند.
 
همچنین ناگفته نماند باشگاه گسترش نیز خواهان انصاری است و از طرفی نیز شنیده می شد که غفوری و یعقوب کریمی هم از استقلال کنار بروند که این امر برای این 2 بازیکن غیر ممکن است.
 
مهدی رحمتی، خسرو حیدری، محسن کریمی، سیدحسین حسینی، فرشید اسماعیلی، علی قربانی و هرایر مگویان بازیکنانی هستند که همچنان با استقلال قرارداد دارند و فصل آینده در صورتی که منصوریان بخواهد، برای این تیم بازی خواهند کرد.
 
تنها بازیکنی که وضعیتش مشخص نیست، فرشید باقری است. این بازیکن که در نیم فصل اول مورد انتقاد قرار گرفته بود، قصد داشت در نقل و انتقالات از استقلال جدا شود، اما در لحظه آخر در استقلال ماند. گفته می‌شود این بازیکن از پرسپولیس پیشنهاد دارد و پس از پایان فصل از جمع آبی‌پوشان جدا خواهد شد که در مورد این بازیکن به نظر می رسد جدایی انجام نشود.
 
 
کار نشود///آخرین وضعیت قرارداد های بازیکنان استقلال
 
اسامی بازیکنانی که قراردادشان در پایان فصل به پایان می‌رسد، به شرح زیر است:
 
امید ابراهیمی، بهنام برزای، جابر انصاری، سیدمجید حسینی، کاوه رضایی، لئوناردو پادوانی، وریا غفوری، یعقوب کریمی، امید نورافکن، مجتبی حقدوست، علیرضا سیار، رابسون، ارشیا بابازاده بازیکنانی هستند که پایان فصل قراردادشان با استقلال به اتمام می رسد.
 
اسامی بازیکنانی که قرارداد دارند:
 
مهدی رحمتی: دو سال دیگر قرارداد دارد
 
خسرو حیدری: دو سال دیگر قرارداد دارد
 
سیدحسین حسینی: دو سال دیگر قرارداد دارد
 
علی قربانی: یک سال دیگر قرارداد دارد
 
فرشید اسماعیلی: یک سال دیگر قرارداد دارد
 
فرشید باقری: یک سال دیگر قراداد دارد
 
میعاد یزدانی: دو سال دیگر قرارداد دارد
 
هرایر مگویان: یک سال دیگر قرارداد دارد
 
سیدمحسن کریمی: یک سال دیگر قرارداد دارد
 
میلاد زکی‌پور: دو سال دیگر قرارداد دارد
 
عظیم گوک: دو سال دیگر قرارداد دارد
 
 
کار نشود///آخرین وضعیت قرارداد های بازیکنان استقلال
 
در هر صورت اولین گام مدیران استقلال برای ورود به نقل و انتقالات تابستانی سال آینده این است که قرارداد بازیکنان فعلی را تمدید کنند اما این نکته را نیز نباید فراموش کرد که بازیکنانی که تا پایان فصل قراردادشان با آبی ها به اتمام می رسد به نوعی غریبه در استقلال محسوب می شوند تا جایی که مدیران در یک اقدام سریع نسبت به تمدید قرارداد های آنها عمل کنند.
 
این نکته را نیز باید در نظر گرفت که منصوریان به حضور تمامی بازیکنان در تیم نیاز دارد و به این ترتیب مدیران برای از دست ندادن هر کدام از آنها باید تلاش کنند. چرا که پایان فصل پیشنهادهای مختلفی ارائه می شود که در آن صورت بازیکنان بر سر دو راهی های متعدد قرار می گیرند.
 
با این وجود تنها راه موفقیت منصوریان و استقلال این است که بازیکنان فعلی را در تیم نگه دارند و با آنها برای فصل بعدی به توافق برسند.
 
 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر