logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۹
[ شناسه خبر : ۱۴۵۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان:

کاهش دید افقی رانندگان در محورهای کوهستانی زنجان /راهداران آماده پاکسازی محورهای مواصلاتی

کاهش-دید-افقی-رانندگان-در-محورهای-کوهستانی-زنجان-راهداران-آماده-پاکسازی-محورهای-مواصلاتی

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت:در حال حاضر وضعیت راه های استان زنجان با بارش مواجه نیست و به دلیل وجود مه دید افقی رانندگان کاهش یافته است.

جواد یوسفی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: محورهای مسدود استان زنجان طی چند روز گذشته پاکسازی شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه هم اکنون شاهد وجود مه غلیظ در محورهای مواصلاتی استان به ویژه مناطق کوهستانی هستیم، ادامه داد: با توجه بپیش بینی بارش برف راهداران آماده خدمات رسانی هستند.

این مسئول با اشاره به فعالیت 29 راهدارخانه در استان زنجان، خاطرنشان کرد: از ابتدای آغاز طرح زمستانی خدمات رسانی افزایش یافته و تا کنون مشکلی در این زمینه به وجود نیامده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر راه روستایی مسدود در زنجان وجود ندارد و همه راه ها به همت راهداران استان بازگشایی شده است

این مسئول با اشاره به مه گرفتگی در آزاده راه زنجان – قزوین، بیان داشت: مسیرهای کوهستانی نیز مه گرفته بوده و این امر موجب کاهش دید افقی رانندگان شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان خاطرنشان کرد: مه غلیظ در گردنه های جاده زنجان – طارم، زنجان – دندی،زنجان – تهم چورزق و زنجان – تخت سلیمانی گزارش شده است.

یوسفی به رانندگان توصیه کرد برای عبور از جاده های استان به ویژه محورهای کوهستانی به چراغ مه شکن مجهز بوده و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر