logo
امروز : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۸

ورودی شهر ماهنشان در انتظار مرمت

ابتدای خیابان شهریار ماهنشان که متصل به ورودی شهر است با وضعیتی نابسامان به حال خود رها شده است و نیازمند بازسازی و زیباسازی است.

مجازات تقلب در انتخابات مجلس شورای اسلامی

مجازات خرید و فروش رای و تقلب در اخذ رای و شمارش آرا در انتخابات مجلس شورای اسلامی و نحوه برخورد قانونی با این تخلفات در مواد ۸۲ و ۸۳ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان شده است.

کاراته کا‌ها افتخار‌آفرین شدند

رئیس هیأت کاراته استان زنجان گفت: دو کاراته‌کا زنجانی موفق شدند در مرحله دوم تیم ملی رقیب خود را شکست دهند و به مرحله اردوی تیم ملی راه پیدا کنند.

گره کور ترافیکِ شهری

مشکل ترافیک در شهر زنجان نیازمند بررسی‌های کلی و زیر ساخت‌های اساسی است، گاها تصمیمات لحظه‌ای در برخی مقاطع زمانی در شهر زنجان گرفته شده است که بر مشکلات بیشتر ترافیک دامن زده و سریعا طرح جمع‌آوری شده است.

مشکل آب روستای مغانلو در مسیر همواری است

مشکل کم آبی و شور بودن آب روستای مغانلو به دلیل حفر چاه و ایجاد سد کوچک در مسیر همواری است که این پروژه در آینده نزدیک به بهره‌برداری رسیده و مشکل مردم در این زمینه حل خواهد شد.

سیر طارم در راه بازار

مدتی است برداشت سیر در شهرستان طارم استان زنجان آغاز شده و در راه بازار زنجان و سایر استان‌ها است.

انتخابات رکن اصلی نظام است

نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران بر پایه دو بنیاد جمهوریت و اسلامیت استوار است و حضور و مشارکت مردم در این امر مهم است که بايد با آن پرداخته شود.

خصوصیات اخلاقی حضرت معصومه(س) برای جوانان تبیین شود

مدیر حوزه علمیه خواهران استان زنجان با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های بارز در انسان که همه روانشناسان بر روی آن تاکید دارند و بحث بهره‌گیری از الگوها است گفت: خصوصیات اخلاقی حضرت معصومه(س) در بین جوانان تبیین شود.

روایت برگزاری سنت‌های شیرین در ماهنشان

آیین زیبای جلسات خانگی قرآن کریم توسط بانوان در ماهنشان در حال اجر است که این جلسات آثار و برکات فراوانی برای افراد به ارمغان می‌آورد و سبب بهتر شدن زندگی افراد می‌شود.

انتخابات وظیفه شرعی و حقوقی ملت است

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای واحد ابهر با بیان اینکه اهمیت حضور مردم در این دوره از انتخابات همانند دور اول است، گفت: شرکت در انتخابات وظیفه شرعی، دینی و حقوقی تمام مردم است.

تشکیل پرونده برای ۳ واحد معدنی بزرگ ابهر

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ابهر گفت: در حال حاضر پرونده قضایی سه واحد معدنی در مراجع قضایی به علت عدم رعایت ملاحظات زیست محیطی مفتوح است‌.

مشکلی بابت تامین کالاهای اساسی نیست

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: در انبار کالاهای اساسی این اداره کل به مقدار مورد نیاز استان انواع کالاهای اساسی شامل گندم، برنج و شکر ذخیره و نگهداری شده تا در موقع نیاز و بر اساس هماهنگی ستاد تنظیم بازار برای مصرف شهروندان زنجانی اختصاص شده است.