logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۸
[ شناسه خبر : ۱۳۱۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

مسابقه امید ولایت با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب برگزار می شود

مسابقه-امید-ولایت-با-محوریت-بیانیه-گام-دوم-انقلاب-برگزار-می-شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: مسابقه سراسری امید ولایت با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برگزار می شود.

علی کاظمی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت:مسابقه سراسری امید ولایت با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این مسابقه با شعار "روحیه ایثار محور توسعه پایداری انقلاب اسلامی" برگزار می شود، افزود: این شعار نشان از اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب دارد.

این مسئول تصریح کرد: باید همه مردم نسبت به این چنین مباحثی احساس مسئولیت کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان خاطرنشان کرد: علاقه‌ مندان می‌ توانند برای شرکت در مسابقه به سایت نوید شاهد به آدرس http://navideshahed.com/fa/news/465380 مراجعه کنند.

کاظمی ادامه داد: با مراجعه به این سایت باید با مطالعه فایل بیانیه نسبت به پاسخ دهی به سئوالات درج شده در فرم مسابقه اقدام شود.
وی برگزاری این مسابقات را نشان از اهمیت موضوع عنوان کرد و گفت: در واقع جوانان با نگاه و تفکر رهبر ولایی خود همراه می‌شوند تا حماسه‌های ایثارگرانه بزرگی را خلق کنند.

این مسئول گفت: همچون دلیرمردان دوران دفاع مقدس که در رکاب فرامین رهبری امنیت، اقتدار، صلابت و آرامش را به ارمغان آوردند و تا زمانی که همه زنده هستیم مدیون آن قهرمانان جان برکف خواهیم بود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر