logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۸
[ شناسه خبر : ۱۳۱۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان:

زائران اربعین سفرهای خود را مدیریت کنند/بازگشت موکب های زنجان از اول آبان

زائران-اربعین-سفرهای-خود-را-مدیریت-کنند-بازگشت-موکب-های-زنجان-از-اول-آبان

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان گفت: از زائران اربعین حسینی درخواست داریم زمان سفر خود را مدیریت کنند تا خدمات رسانی مطلوبتر انجام شود.

ذبیح الله بابایی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با نزدیک شدن به ایام اربعین بازگشت زائران از عتبات عالیات سرعت می گیرد.

وی با بیان اینکه از زائران درخواست داریم سفر خود را مدیریت کرده و هر چه زودتر به کشور بازگردند،افزود: به دلیل ازدحام بالای زائران در سال جاری مدیریت سفر ضروری است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر موکب های استان زنجان در عراق به زائران خدمات رسانی کنند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان با اشاره به خدمات رسانی یک هزار خادم زنجانی در موکب های اربعین،بیان داشت: روزانه از بیش از ۱۷۰ هزار نفر در سه وعده غذایی پذیرایی انجام می شود.

بابایی با اشاره به فعالیت ۲۳ موکب زنجان در کشور عراق، گفت: با پایان اربعین از روز اول آبان ماه موکب های زنجان جمع آوری می شود.

وی تصریح کرد: نانوایی های استان زنجان نیز در چندین موکب فعال بوده و نیازهای زائران را مرتفع می کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: برای خدمات رسانی مطلوب به همه زائران ضروری است مدیریت سفر انجام شده و مردم از بیتوته در خانه عراقی ها جدا جلوگیری کنند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان با اشاره به افزایش چشمگیر حضور زائران ایرانی در عراق به مناسبت اربعین، گفت: مهمانوازی عراقی ها نباید موجب شود تا زائران بیش از سه روز در خانه آنها ساکن باشند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر