logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۶
[ شناسه خبر : ۱۲۹۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در کمیته رسانه ای اربعین مطرح شد؛

توطئه دشمنان برای خدشه دار کردن وحدت اربعین ناکام ماند/هر ایرانی سفیر و منادی وحدت در عراق است

توطئه-دشمنان-برای-خدشه-دار-کردن-وحدت-اربعین-ناکام-ماند-هر-ایرانی-سفیر-و-منادی-وحدت-در-عراق-است

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان زنجان گفت:توطئه دشمنان برای خدشه دار کردن وحدت اربعین که از چند ماه گذشته آغاز شده بود،ناکام ماند.

به گزارش موج رسا; محسن لطیفی امروز در جمع خبرنگاران،با تشریح برنامه های اربعین حسینی،اظهار داشت: دشمنان که از علاقه مسلمانان و شیعیان جهان برای حضور در کنگره عظیم حسینی و نمایش بین المللی ارادات به اهل بیت عصمت و طهارت (ع)،آگاه هستند از چند ماه گذشته شیطنت های خود را برای خدشه دار کردن اتحاد بین مسلمانان جهان و شیعه آغاز کرده اند.

وی برضرورت تبیین مسائل مختلف، آگاهی بخشی به جامعه و اطلاع رسانی درست از سوی رسانه ها تاکید کرد و گفت: از فضای مجازی شبکه های معاند برای رسیدن به اهداف سیاسی خود استفاده می کنند.

این مسئول با اشاره به برنامه های صدا و سیما در بخش های مختلف، تصریح کرد:  امسال نیز برنامه های ویژه ای تدارک دیده شده است.

رئیس کمیته رسانه ای ستاد اربعین استان زنجان با اشاره به آغاز فعالیت مرکز خسروی، بیان داشت: رسانه های استان باید توطئه های دشمنان را به مردم ارائه کنند.

معاون خبر صدا و سیمای مرکز زنجان در ادامه این جلسه، اظهار داشت: کمیته های برنامه ریزی و راهبردی از شهریور ماه سال جاری برنامه های خود را آغاز کرده است.

غیاثی با بیان اینکه در 4 بخش تولید محتوا در خصوص اربعین انجام می شود، تصریح کرد: زنجان از مراکز مهم برای انعکاس این رویداد عظیم است.

وی برضرورت برجسته کردن وحدت بین مسلمانان در راهپیمایی اربعین تاکید کرد و گفت: توطئه های دشمنان نشان داد که این راهپیمایی از اهمیت بالایی برخوردار است.

معاون خبر صدا و سیمای مرکز زنجان تصریح کرد: هر ایرانی یک سفیر ایران و منادی وحدت باید در عراق باشد که از آداب میهمانی گرفته تا رعایت اخلاق باید مورد توجه این سفیران باشد.

آل یاسین معاون سیمای صدا و سیمای مرکز زنجان در ادامه این جلسه، اظهار داشت: مقدمات اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به زائران از سوی این مرکز انجام شده است.

وی گفت: مستند هفت شهر عشق در زمینه اربعین تولید می شود که در از شبکه های سراسری پخش می شود.

این مسئول از پوشش خبرهای موکب های زنجان در عراق خبر داد و گفت: عزاداری های مردم زنجان نیز تولید و پخش می شود.

معاون سیمای صدا و سیمای مرکز زنجان ادامه داد: هفت برنامه زنده از کربلای معلی از صدا و سیمای مرکز زنجان (اشراق) پخش می شود.

آل یاسین از برگزاری سوگواره اربعین در زنجان خبر داد و گفت: این سوگواره از 20 روز گذشته پخش شده است که 5 جایزه نفیس برای آن پیش بینی شده است.

وی از ارائه 15 مستند از سال های قبل اربعین خبرداد و گفت: این مستندها یک هفته به اربعین به روی آنتن می رود.//ن

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر