logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۲
[ شناسه خبر : ۱۲۸۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس ستاد اربعین استان زنجان:

زائران استان زنجان از مرز خسروی وارد عراق می شوند/ آغاز خدمت رسانی موکب ها از ۱۸ مهر ماه

زائران-استان-زنجان-از-مرز-خسروی-وارد-عراق-می-شوند-آغاز-خدمت-رسانی-موکب-ها-از-۱۸-مهر-ماه

رئیس ستاد اربعین استان زنجان:گفت: زائران استان زنجان از مرز خسروی وارد عراق می شوند

به گزارش موج رسا; رضا حسینی در جلسه ستاد اربعین با اشاره کمبود وقت برای اجرا و برپایی موکب ها در طول مسیر راهپیمایی اربعین، اظهار کرد: روز دهم مهر باید بارگیری اقلام مورد نیاز موکب ها انجام شود.

وی با اشاره به برنامه های ستاد اربعین، ابراز کرد: انتقال اقلام موکب ها در روز ده مهر ماه صورت می گیرد و تمامی تجهیزات روز 11مهر ماه از مرز خارج خواهد شد.

رئیس ستاد اربعین استان زنجان با اشاره به عدم حضور نام استان زنجان در بین استان هایی که از مرز مهران زائر اعزام خواهند کرد، عنوان کرد: خروج زائران استان زنجان از مرز خسروی انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه مرز مهران برای زائران استان زنجان مناسبتر بود، تصریح کرد: خروج از مرز خسروی باعث می شود راه زائران زنجانی کمی طولانی شود.

حسینی با اشاره به محدودیت های مرز خسروی، خاطر نشان کرد: خروج از مرز مهران به صورت 24 ساعته انجام می شود در حالی که مدت زمان فعالیت مرز خسروی محدود است.

وی با ابیان اینکه در مرز خسروی از ساعت 7 صبح تا 18بعد از ظهر امکان تردد وجود دارد، عنوان کرد: حرکت زائران از این مرز توسط اسکرت های امنیتی انجام می شود.

رئیس ستاد اربعین با اشاره به قیمت بالای اتوبوس ها برای پیاده روی اربعین، بیان کرد: برای رفت و برگشت زائران در مرز خسروی با اتوبوس برای هر زائر 173 هزار تومان هزینه نیاز است.

وی با اشاره به فعالیت موکب های استان زنجان، عنوان کرد: موکب های استان زنجان که در نجف هستند از 18 مهر شروع به ارائه خدمات خواهند کرد.

حسینی با اشاره به برپایی و ارائه خدمات به زائران در موکب های استان زنجان در طول مسیر راهپیمایی، بیان کرد: فعالیت موکب های موجود در طول مسیر فعالیت خود را سریعتر شروع خواهند کرد.

وی با اشاره به جمع آوری 153 میلیون کمک های نقدی و مردمی، خاطر نشان کرد: فقط 53 میلیون از این هزینه ها توسط شماره حساب اعلام شده جمع آوری شده است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر