logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۵
[ شناسه خبر : ۱۲۷۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

اپل باید به فکر عرضه آیفون 5G باشد

اپل-باید-به-فکر-عرضه-آیفون-5G-باشد

شرکت بین‌المللی داده “IDC” به تازگی پیش‌بینی کرد که سال 2019 برای شرکت اپل به یک سال پرچالش تبدیل خواهد شد. شرکت اپل هیچ گامی در راستای عرضه نسخه 5G گوشی‌های آیفون برنداشته است. علاقمندان شرکت اپل بی‌صبرانه منتظر عرضه آیفون نسخه 5G هستند و در صورتی که شرکت اپل، در سال 2019 آیفون 5G را به بازار عرضه نکند، احتمالاً با افت فروش روبرو خواهد شد.
 
 

به گزارش موج رسا; به نقل از سی‌نت، پژوهش‌های شرکت بین‌المللی داده نشان می‌دهد که عرضه گوشی آیفون مجهز به شبکه 5G باید هر چه زودتر انجام شود؛ زیرا فروش گوشی‌های آیفون رو به کاهش است و احتمال می‌رود که سال 2019، سال خوبی برای اپل نباشد.
 
شرکت IDC اعلام کرد که در صورت عرضه این گوشی، بدون شک فروش گوشی‌های آیفون در بازار بین‌المللی بیشتر و بهتر خواهد شد؛ زیرا شرکت اپل علاقمندان زیادی دارد و در صورتی که آیفون 5G وارد بازار شود، مسلماً برای خرید آن اقدام خواهند کرد.

 


به تازگی آیفون‌های جدید به بازار معرفی شد ولی متأسفانه هیچ‌کدام از آنها از شبکه 5G پشتیبانی نمی‌کند. این موضوع می‌تواند تا حدود زیادی کاربران را از شرکت اپل ناامید کند. روندی که شرکت اپل در پیش گرفته است، نشان می‌دهد که این شرکت در سال 2019 هیچ تصمیمی برای عرضه آیفون‌های مجهز به 5G به بازار ندارد.
 
شرکت سامسونگ، اصلی‌ترین رقیب اپل در عرصه گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آید. این شرکت گوشی 5G خود را به بازار عرضه کرد و از طراحی چند گوشی 5G جدید نیز خبر داده است. یکی از این گوشی‌ها، گوشی سامسونگ گلکسی اس10 5G است. کاربران در حال حاضر علاقه فراوانی به گوشی‌های 5G دارند؛ زیرا می‌دانند که این شبکه به زودی در تمامی جهان پیاده می‌شود و بهتر است برای خود یک گوشی متناسب با فناوری‌های روز دنیا خریداری کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر