logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۷
[ شناسه خبر : ۱۲۴۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس ستاد عتبات عالیات استان زنجان:

ثبت نام 18 موکب زنجانی برای خدمات رسانی به زائران اربعین

ثبت-نام-18-موکب-زنجانی-برای-خدمات-رسانی-به-زائران-اربعین

رئیس ستاد عتبات عالیات استان زنجان گفت: تا کنون 18 موکب از استان زنجان برای خدمات رسانی به زائران اربعین ثبت نام کرده اند.

ذبیح الله بابایی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: هیچ مانعی برای ثبت نام در سامانه راه اندازی موکب در کشور عراق وجود ندارد.

وی با بیان اینکه درخواست کنندگان می توانند با مراجعه به سامانه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند، خاطرنشان کرد: استقبال مطلوبی از راه اندازی موکب در عراق برای مراسم اربعین وجود دارد.

این مسئول با اشاره به ثبت نام 18 موکب برای خدمات رسانی در اربعین، بیان داشت: احتمال افزایش این تعداد وجود دارد.

رئیس ستاد عتبات عالیات استان زنجان با بیان اینکه در مسیرهای تعیین شده توسط کشور عراق،موکب ها راه اندازی می شود، ادامه داد: بیشترین خدمات زنجانی ها در شهر نجف ارائه می شود.

بابایی با اشاره به حضور موکب های زنجان در مسیر نجف به کربلا و بخشی از کربلا،گفت: همچون سال های گذشته موکب زنجانی ها در سامرا نیز راه اندازی می شود.

وی از برگزاری جلسات توجیهی و ساماندهی موکب های اربعین در زنجان خبرداد و گفت: خوشبختانه برای راه اندازی موکب دغدغه ای نداریم.

این مسئول با اشاره به استقبال مردم زنجان از راه اندازی موکب ها، تصریح کرد: هر ساله کمک های مردمی جمع آوری و در اختیار موکب ها برای ارائه خدمات به زائران اربعین قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید

رئیس ستاد عتبات عالیات استان زنجان با بیان اینکه پیش بینی می شود امسال با توجه به رایگان شدن سفر اربعین استقبال بیشتر شود، افزود: با افزایش زائران خدمات رسانی نیز افزایش می یابد.

بایایی زیارت اربعین را مهم ارزیابی کرد و گفت: ضروری است مردم با معرفت کامل به با برنامه در این مراسم شرکت کنند.

وی با بیان اینکه برنامه های اربعین هر ساله آسیب شناسی می شود، افزود: تلاش می شود اشکالات و ایرادات سال های گذشته رفع شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر