logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۳
[ شناسه خبر : ۱۱۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

برزیل، اولین تیم صعود کننده به جام جهانی

برزیل،-اولین-تیم-صعود-کننده-به-جام-جهانی-

تیم ملی فوتبال برزیل با پیروزی بر پاراگوئه اولین تیم راه یافته به جام جهانی 2018 روسیه لقب گرفت.

به گزارش موج رسا;تیم ملی برزیل بامداد امروز(چهارشنبه) با نتیجه 3برصفر پاراگوئه را شکست داد و در فاصله 4 مسابقه باقیمانده تا پایان رقابت های مرحله مقدماتی جام جهانی 2018  روسیه، پس از کشور میزبان،اولین تیمی شد که جواز حضور در این رقابت ها را کسب کرد. 

برزیل با درخشش کاپیتان نیمار که پس از یک سال بار دیگر بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو بسته بود، با سه گل کوتینیودر دقیقه 34، نیمار 64 و مارسلو 85 به راحتی پاراگوئه را شکست داد و به لطف پیروزی 2بر 1 پرو مقابل اروگوئه به طور رسمی اولین تیم صعود کننده به جام جهانی 2018 روسیه شناخته شد.

میزبان جام جهانی 2014 اولین بازی خود را در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 در منطقه کونمبول (آمریکای جنوبی) را  به شیلی واگذار کرد، اما در 13 بازی بعدی هیچ شکستی نداشته است. 

 
به این ترتیب برزیل پس از 14 بازی با 33 امتیاز ، 10 برد، یک باخت و سه تساوی با صدرنشینی در منطقه کونمبول به روسیه میزبان رقابت های جام جهانی سال آینده، پیوست.
 
با توجه به چهار بازی باقی مانده در مقدماتی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی، تیم های کلمبیا، اروگوئه و شیلی سه سهمیه باقیمانده برای صعود مستقیم به جام جهانی را تصاحب خواهند کرد. آرژانتین، که با باخت مقابل بولیوی در مکان پنجم سقوط کرد، مجبور است برای  رسیدن به روسیه  در پلی آف با نماینده اقیانوسیه دیدار کند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر