logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۴

افکار شهید مطهری الگوی تمام رهجویان است

نماینده منتخب مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهید مطهری الگوی جامعه بوده و افکار و عقاید ایشان روشنگر راه تمام رهجویان است.

سپاه بر پایه اعتقاد، عقیده و دین بنا شده است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با بیان اینکه مجموعه سپاه بر پایه اعتقاد، عقیده و دین بنا شده است، گفت:‌ این مولفه‌ها در هر جا که پای کار آمده قدرت‌آفرین بوده است.

شمشیرباز زنجانی از سهمیه المپک باز ماند

محمد اسماعیلی شمشیرباز زنجانی و نماینده ایران در روز نخست مسابقات شمشیربازی انتخابی زون آسیا حاضر بود که در اپه مردان به مصاف حریفان رفت اما نتوانست صاحب سهمیه شوند.

بهره‌مندی ۲ میلیون نفر از مادران روستایی از بیمه رایگان

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با بیان اینکه قبل از دولت سیزدهم صندوق بیمه اجتماعی در طول ۲۶ سال، یک میلیون و ۳۰۰ هزار بیمه شده داشت گفت: بیش از ۲ میلیون نفر از مادران عشایری و روستایی از بیمه رایگان بهرمند شدند.

گلایه روستاییان قمچ‌آباد ابهر از ضعف اینترنت

مشکلات عدم آنتن‌دهی گوشی‌های موبایل و نبود اینترنت داستانی تکراری در برخی از روستاها بوده و این بار آنتن‌دهی ضعیف اینترنت در روستای قمچ‌آباد ابهر گلایه‌مندی روستاییان را به همراه داشته است.

بیش از یک میلیون روستایی بیمه شدند

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: جذب بیمه شده جدید در این صندوق از مهم‌ترین اقدامات انجام شده طی فعالیت دولت سیزدهم است که در این مدت یک میلیون و ۱۳ هزار نفر جدید به عضویت این صندوق درآمدند که معادل ۹۰ درصد عملکرد دولت‌های یازدهم و دوازدهم است.

سنگینی سکوت در کاروانسرای دُخان تاریخی زنجان

کاروانسرا دُخان زمانی محل تردد بازرگان، تجار و مردم بود که هیاهو و شلوغی در آن موج می‌زد اما امروزه سکوت غمناک در دل آن حاکم است شاید برای خیلی از افراد نامی ناآشنا است که به گوششان هم نخورده است.

افزایش ۲۰ درصدی قیمت بستنی در زنجان

رئیس اتحادیه قنادان، بستنی و آبمیوه‌فروشان زنجان با بیان اینکه قیمت‌های جدید بستنی و فالوده به اتحادیه‌ها ابلاغ شد، گفت: نرخ جدید در مجموع حدود ۲۰ درصد افزایش دارد.

اشتغال ۳ هزار نفر در واحدهای پرورش ماهی زنجان

مدیر امور شیلات و آبزیان استان زنجان با اشاره به فعالیت واحدهای پرورش ماهش در سطح استان زنجان گفت: 3 هزار و 11 نفر به صورت مستقیم در واحدهای پرورش ماهی سطح استان فعالیت می‌کنند.

تخریب جاده مرصع زنجان به دلیل تردد ماشین‌های سنگین

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زنجان دلیل ۸۰ درصد خرابی جاده روستای مرصع را تردد وسایل نقلیه سنگین معادن عنوان کرد و گفت: معادن منطقه باید نسبت به احداث جاده اختصاصی برای تردد خود اقدام کنند.

مرحله دوم انتخابات در زنجان نیمه‌الکترونیک است

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه فراهم شده است گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه‌ها همچون دور نخست نیمه‌الکترونیک برگزار خواهد شد.

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری زنجان با سوریه

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین‌ اتاق بازرگانی زنجان و شرکت Smart Investments سوریه در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ خبر داد.

چهره واقعی رژیم صهیونیستی در جهان نمایان شد

رئیس دانشگاه زنجان با بیان اینکه مردم مظلوم غزه 75 سال است که زیر بار ظلم و ستم هستند گفت: این مردم مظلوم غزه و فلسطین به دست رژیم خون خوار رژیم صهیونیستی لحظه‌ای آرامش و امنیت ندارند.