logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۸
[ شناسه خبر : ۱۱۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان:

جابه جایی 34666مسافر در محورهای مواصلاتی استان زنجان/ثبت تخلفات رانندگان از طریق دوربین

جابه-جایی-34666مسافر-در-محورهای-مواصلاتی-استان-زنجان-ثبت-تخلفات-رانندگان-از-طریق-دوربین-

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از  جابه جایی 34 هزار و 666 مسافر در محورهای مواصلاتی استان زنجان طی عید نوروز خبر داد.

ایرج دست نشان امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت:  در ششم فروردین ماه سال جاری 3 هزار و 604 مسافر در راه های مواصلاتی استان زنجان جابه جا شده است.

وی با اشاره به اینکه این تعداد مسافر در قالب  516 سفر جابه جا شده است، تصریح کرد: حمل و نقل عمومی استان در خدمت مسافران نوروزی است.

این مسئول با اشاره به جابه جایی 34 هزار و 666 مسافر در زمان اجرای طرح نوروزی، ادامه داد: 4 هزار و 532 سفر در این جابه جایی های انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه طی روز گذشته ۷۲بلیط بصورت اینترنتی به فروش رفت، ادامه داد: یک هزار و ۶۹  بلیط نیز به صورت حضوری پیش فروش شده است.

دست نشان یادآور شد: در مجموع تا ششم  فروردین  ماه سال جاری یک هزار و 33 بلیط بصورت اینتزنتی به فروش رفته است.

وی با بیان اینکه 10 هزار و ۱۱۱بلیط بصورت حضوری پیش فروش شده است، خاطرنشان کرد: فروش بلیط در پایانه ها ادامه دارد.

مدیر کل حمل و نقل جاده ای استان زنجان با بیان اینکه  ۲۰ دوربین ثبت تخلف در آزادراه‌های زنجان-تبریز و زنجان - قزوین فعال است، تصریح کرد: امیدواریم با اجرای طرح ایمنی در سال جدید شاهد کاهش تلفات باشیم.

دست نشان با اشاره به اینکه مسافران برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱ تماس حاصل کنند، تصریح کرد: همچنین سایت www.۱۴۱.ir  نیز راه ارتباطی مسافران با این اداره کل است.

وی گفت: مسافران برای اطلاع از وضعیت راه ها با سامانه ۱۸۱۶ در هر ساعت از شبانه روز تماس حاصل کنند.

وی با بیان اینکه ۳۷ دستگاه نظارت تصویری و ۵۸ دستگاه تردد شمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال است، ادامه داد: به رانندگان توصیه می شود تا خودروهای خود را مجهز به تجهیزات زمستانی به خصوص زنجیر چرخ، لاستیک یخ شکن، وسایل گرمایشی، لباس گرم و جیره غذایی خشک کنند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر