logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۹
[ شناسه خبر : ۱۱۰۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خبر داد

خدمات رسانی جمعیت هلال احمر زنجان به 50 مورد حادثه/ مراجعه 27845 نفر به پست های نورزی جمعیت هلال احمر زنجان

خدمات-رسانی-جمعیت-هلال-احمر-زنجان-به-50-مورد-حادثه-مراجعه-27845-نفر-به-پست-های-نورزی-جمعیت-هلال-احمر-زنجان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: جمعیت هلال احمر زنجان در طول ایام اجرای طرح های نوروزی  به 50 مورد حادثه در سطح استان زنجان خدمات رسانی کرده است.

شهرام میرزایی امروز در گفت و گو با خبرنگار  موج رسا;  اظهار داشت: از آغاز طرح امداد و نجات نوروزی، جمعیت هلال احمر استان زنجان به 50 مورد حادثه خدمات رسانی کرده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد در 33 حادثه جاده ای به230 نفر حادثه دیده و 86 نفر مصدوم خدمات رسانی شده است، تصریح کرد:19 نفر از طریق جمعیت هلال احمر استان و مابقی از طریق اورژانش به مراکز درمانی انتقال داده شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه متاسفانه در این حوادث دو نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند، افزود: شش نفر نیز به دلیل نقص فنی خودرو در پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اسکان داده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از اعزام 68 تیم،181 نفر نجاتگر،40 آمبولانس و 30 خودروی نجات به این ماموریت ها خبر داد و گفت: جمعیت هلال احمر استان در برف و کولاک نیز در 4 مورد حادثه به 364 نفر امداد رسانی کرده است که از این تعداد یک نفر مصدوم شده و 24 نفر در دو مسجد "موسی بن جعفر" و "فاطمه زهرا"خدابنده اسکان داده شدند.

میرزایی با اشاره به ارائه خدمات حضوری به 13 مورد، بیان داشت: از 297 نفر حادثه دیده به 182 نفر امداد رسانی شده است.

وی با اشاره به اجرای طر ایمنی و خدمات نوروزی از سوی جمعیت هلال احمر استان، بیان داشت: 394 نفر در این ایام به خیمه های نماز جمعیت هلال احمر استان مراجعه کرده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان.از مراجعه 2 هزار و 180 نفر به ایستگاه دوستدار کودک خبر داد و گفت:2 هزار و 925 نفر نیز به ایستگاه های سلامت این جمعیت مراجعه کرده اند.

میرزایی تعداد کل مراجعه به پست های نورزی جمعیت هلال احمر استان را 28 هزار و 845 نفر عنوان کرد و گفت: در این بازه زمانی 13 هزار و 431 بروشور و 16 هزار و 237 انواع نقشه و 6 هزار و 769 مورد سایر اقلام فرهنگی در بین مسافران توزیع شده است.

وی از پیوستن هموطنان به کمپین نه به تصادفات خبر داد و گفت: 2 هزار و 519 نفر به این کمپین پیوسته اند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر