logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۰
[ شناسه خبر : ۱۰۸۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
از سوی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

برنامه های ماه رمضان در زنجان تشریح شد/عدم ورود هدفمند رسانه ها در خصوص بیانیه گام دوم

برنامه-های-ماه-رمضان-در-زنجان-تشریح-شد-عدم-ورود-هدفمند-رسانه-ها-در-خصوص-بیانیه-گام-دوم

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: برنامه های مختلفی در ماه مبارک رمضان در استان زنجان برگزار می شود.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام مسعود صفی یاری امروز در جمع خبرنگاران استان زنجان، با اشاره به برنامه های ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: ضروری است از ظرفیت و فرصت ماه مبارک رمضان به نحو مطلوبی از سوی رسانه ها استفاده شود تا جهاد رسانه ای برای ارتقای معنویت جامعه انجام شود.

وی ادامه داد: ماه مبارک رمضان امسال دارای ویژگی هایی است که به دلیل این ویژگی ها برنامه های متفاوتی اجرایی می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به تقارن ماه رمضان با گام دوم انقلاب، بیان داشت: به همین دلیل طراحی و برنامه ریزی خاصی در این زمینه انجام شده است.

حجت الاسلام صفی یاری خاطرنشان کرد: تیم استانی واژه به واژه بیانیه گام دوم انقلاب را مطالعه و با استخراج خروجی در بستر ماه مبارک رمضان، برنامه های استانی تدوین شد.

وی با بیان اینکه ورود منسجم،فراگیر و هدفمند در بحث رسانه ای در خصوص بیانیه گام دوم اتفاق نیفتاده است،افزود: یکی از مهمترین مسائل برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب ضرورت شناخت جامع جوانان از انقلاب اسلامی است.

این مسئول با اشاره به اینکه اگر این شناخت انجام نشود، نمی توان انقلاب را به خوبی به مردم به ویژه جوانان معرفی کرد،افزود: بیانیه گام دوم دارای جامعیت خوبی است که مسئولیت همگان را بیشتر می کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان ایجاد امید و اراده برای ادامه مسیر را محور اصلی بیانیه گام دوم انقلاب بیان کرد و گفت: گام نهادن در این گام نیازمند امید و عزم است.

حجت الاسلام صفی یاری تصریح کرد: در بخش امید آفرینی باید دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته بیان شود و در این بیانیه نیز به صورت کلان به این امر توجه شده است.

وی خاطرنشان کرد: حفظ آرمان ها و صیانت از اصالت شعارهای انقلاب بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی محسوب می شود که در بیانیه گام دوم نیز به آن اشاره شده است.

این مسئول تصریح کرد: مقایسه انقلاب اسلامی با انقلاب های بزرگ جهان و عدم حفظ اصالت شعارها در این انقلاب ها نیز مورد توجه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان افزود:  خودآگاهی تاریخی، ایجاد امید و اداره و میدان داری جوانان و مبارزه تمدنی از محورهای مهم بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی محسوب می شود.

 حجت الاسلام صفی‌ یاریدر ادامه ضمن تشریح برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان طی ماه رمضان ،گفت: در این ماه مبارک 291 برنامه محوری در استان زنجان اجرایی می شود.

وی یادآور شد: در این ایام 33 هزار نفر روز تبلیغ انجام می شود و  بیش از یک هزار مبلغ به نقاط مختلف استان زنجان اعزام می شوند.این مسئول ادامه داد: مسابقه هر روز با قرآن، طرح ویژه حمایت از برنامه‌های مساجد محوری توسعه و ترویج دعای ابوحمزه ثمالی، ایستگاه تصحیح قرائت نماز از جمله برنامه‌های اجرایی در ماه مبارک رمضان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: برگزاری کارگاه‌های پرسش و پاسخ عمومی، برپایی جلسات جزءخوانی تحت عنوان «قرآن در رمضان»، کارگاه پرسش و پاسخ ویژه بانوان، پویش مردمی هموطن تنها نیستی، پویش مردمی افطاری ساده و برگزاری همایش محوری حضرت خدیجه(س) از جمله برنامه‌هایی است که طی ماه مبارک رمضان اجرایی می شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر