logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۰
[ شناسه خبر : ۱۰۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای ستان زنجان خبر داد

تجهیز 28 راهدارخانه در جاده های استان زنجان در ایام نوروز 96

تجهیز-28-راهدارخانه-در-جاده-های-استان-زنجان-در-ایام-نوروز-96

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای ستان زنجان با بیان اینکه 50 اکیپ راهداری در ایام نوروز در 28 راهدارخانه استان زنجان مستقر  شده‌اند، گفت: راهدارخانه‌ها برای خدمات‌رسانی به مسافران برای انجام فریضه نماز و یا کمک‌رسانی تجهیز شده‌اند و امکانات لازم در اختیار مسافران قرار گرفته‌اند.

ایرج دست نشان در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه ۲۰ مجتمع خدماتی رفاهی استان زنجان در تعطیلات نوروزی امسال به مسافران خدمت رسانی می کنند، اظهار کرد: مسافران علاوه بر رفع خستگی در این مجتمع ها می توانند از صنایع دستی زنجان نیز بازدید کنند.

وی با بیان اینکه 50 اکیپ راهداری در ایام نوروز در 28 راهدارخانه استان زنجان مستقر  شده‌اند، افزود: راهدارخانه‌ها برای خدمات‌رسانی به مسافران برای انجام فریضه نماز و یا کمک‌رسانی تجهیز شده‌اند و امکانات لازم در اختیار مسافران قرار گرفته‌اند.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای ستان زنجان با بیان اینکه گشت‌‌‌های راهداری برای کمک به در راه ماندگان روزانه گشت‌زنی و مسئولان این اداره 24 ساعت شبانه‌ روز پاسخگوی درخواست ‌های مردم هستند، بیان کرد: مسیر های ارتباطی پرتردد خط‌‌کشی شده‌ است و به منظور زیبا سازی جاده ‌ها در ایام نوروز، شست‌وشوی علائم و گارد ریل‌ها در استان زنجان صورت گرفته است.

دست نشان با اشاره به نظافت مبادی ورودی شهر ها و عوارضی‌ ها، اظهار داشت: سطح راه ‌ها برای کاهش مشکلات و ایجاد امنیت و آسایش بیشتر مسافران لکه‌گیری شده است.

وی  با بیان اینکه مجتمع‌های خدماتی رفاهی یک نوع خدمات عمومی شامل توقفگاه، جایگاه سوخت، رستوران و اتاق‌های استراحت است، گفت: در حال حاضر تعداد ۲۰ مجتمع خدماتی رفاهی در استان زنجان و راه‌های مواصلاتی فعال بوده و آماده خدمات‌دهی مناسب به مسافران نوروزی است.

انتهای پیام/پ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر