logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۵
[ شناسه خبر : ۱۰۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل آموزش وپرورش استان زنجان:

بازسازی مدارس فرسوده زنجان اولویت کاری آموزش و پرورش است

بازسازی-مدارس-فرسوده-زنجان-اولویت-کاری-آموزش-و-پرورش-است

مدیرکل آموزش وپرورش استان زنجان توجه به آموزش و پرورش را امری مهم و ضروری عنوان کرد، گفت: توسعه و بازسازی مدارس فرسوده استان زنجان اولویت کاری آموزش و پرورش است.

مرتضی تمجیدی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وجود 2 هزار و 200 آموزشگاه در سطح استان زنجان، اظهار کرد: تحصیل دانش‌آموزان در فضای استاندارد و مناسب موجب افزایش راندمان و بهره‌وری آموزش و یادگیری آنان می‌شود.

وی با بیان اینکه یک سوم مدارس استان زنجان غیر استاندارد است، افزود: مدارس فاقد استاندارد در استان زنجان باید مورد تعمیر و بازسازی قرار گیرند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان زنجان با اشاره به کمبود بودجه‌ های دولتی برای نوسازی و تجهیز مدارس، بیان کرد: حمایت ‌های خیران در تسریع اجرای پروژه‌ های آموزشی مهم و موثر است.

تمجیدی با بیان اینکه برطرف شدن مشکلات فیزیکی مدارس به افزایش تمرکز در زمینه رشد علمی، اخلاقی، شناختی و اجتماعی دانش‌آموزان کمک می‌کند، اظهار داشت: اجرای نوسازی مدارس فرسوده در استان نیاز به اعتبارات زیادی دارد که در این خصوص ورود خیرین برای تحقق این امر بسیار مؤثر است.

وی توجه به آموزش و پرورش را امری مهم و ضروری عنوان کرد و تصریح کرد: هزینه در آموزش و پرورش سرمایه‌ گذاری است.

مدیرکل آموزش وپرورش استان زنجان با بیان اینکه توسعه و بازسازی مدارس فرسوده استان زنجان اولویت کاری آموزش و پرورش است، گفت: توجه به نوسازی و  بازسازی مدارس فرسوده باعث ارتقای سطح تعلیم و تربیت و آموزش دانش آموزان می‌شود.

تمجیدی معلمان را تأثیر گذار ترین عنصر در جامعه اعلام کرد و افزود: معلمان بادانش آموزان در ارتباط هستند و در آینده آنها نقش بسیار مؤثری را ایفا می کنند و باید جایگاه و شان و منزلت ایشان در جامعه ارج نهاده شود.

وی با بیان اینکه باید مشارکت دستگاه ‌های مختلف برای سازندگی و توسعه فرهنگ در امور خیر و مدرسه ‌سازی افزایش پیدا کند، گفت: توسعه و تجهیز مدارس استان    بستر تعلیم و تربیت را برای تربیت نسل آینده فراهم می کند.

انتهای پیام/پ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر