logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۰
[ شناسه خبر : ۱۰۶۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 6 دقیقه ]

هتل های مشهد در تور مشهد

هتل-های-مشهد-در-تور-مشهد

به گزارش موج رسا; 

هتل های مشهد در تور مشهد

 

هتل جواد مشهد

هتل جواد یک هتل چهار ستاره لوکس در مشهد است. این هتل ۱۰۴ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به لابی، آسانسور، کافی شاپ، وای‌فای رایگان، پارکینگ رایگان، جکوزی، صندوق امانات و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.

هتل تا فرودگاه بین المللی ۱۶ دقیقه با خودرو و تا ایستگاه راه آهن ۱۳ دقیقه با خودرو فاصله دارد.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۳

این هتل ۴ ستاره و دارای ۱۰۴ اتاق است.

امکانات هتل: لابی، آسانسور، کافی شاپ، صندوق امانات، تاکسی سرویس، لاندری، سونا و جکوزی، اعلام حریق، فروشگاه، فضای سبز، اینترنت، رستوران: ۳۰۰ نفر، پارکینگ: ۵۰ خودرو، اینترنت در لابی: رایگان، اینترنت در اتاق: دارد

هتل هما ۲

مراکز خرید مشهد ؛ از مرکز خرید پروما تا بازار عباس قلی خان در تور مشهد

هتل هما ۲ یک هتل پنج ستاره لوکس در شهر مشهد واقع در کشور ایران است. این هتل ۲۰۷ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به لابی، آسانسور، کافی شاپ، وای‌فای رایگان، پارکینگ رایگان، زمین ورزشی، صندوق امانات، استخر، جکوزی، زمین تنیس، سالن بدنسازی و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.

هتل تا فرودگاه بین‌المللی ۲۴ دقیقه با خودرو و تا ایستگاه راه آهن ۲۰ دقیقه با خودرو فاصله دارد. همچنین هتل تا مرکز خرید الماس شرق مشهد ۱۱ دقیقه با ماشین و تا حرم امام رضا علیه السلام ۱۸ دقیقه با ماشین فاصله دارد.

آدرس: مشهد، بلوار خیام، بعد از چهارراه شرکت گاز، روبروی هلال احمر

این هتل ۵ ستاره و دارای ۲۰۷ اتاق است.

امکانات هتل: لابی، آسانسور، کافی شاپ، صندوق امانات، نمازخانه، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، تاکسی سرویس، لاندری، استخر، سونا و جکوزی، اعلام حریق، کافی نت، خود پرداز، آرایشگاه، فروشگاه، فضای سبز، سرویس بهداشتی ایرانی، اینترنت، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، رستوران: ۳۰۰ نفر، پارکینگ: ۵۰۰ خودرو، اینترنت در لابی: رایگان، اینترنت در اتاق: دارد

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد، یکی از هتل های ۵ ستاره شهر مشهد واقع در خیابان امام رضا (ع) می باشد.و از بهترین هتل های مشهد می باشد این هتل در زمینی به مساحت ۶ هکتار در سال ۱۳۸۹ افتتاح گردید و شامل ۲۰ طبقه و ۶۰۰ اتاق در تیپ های مختلف سینگل، دبل رویال، سوئیت و پرنسس روم می باشد. هتل قصر طلائی مشهد دارای ۳ رستوران دریایی، ملل و سنتی می باشد و دارای فضاهای تفریحی همچون سالن ورزش، محل بازی کودکان، بازی های رایانه ای و … می باشد.

این هتل شهر مشهد واقع در خیابان امام رضا (ع) می باشد

امکانت هتل سالن بدنسازی کافی شاپ سالن همایش رستوران رستوران فضای باز رستوران سنتی مرکز خرید فضای سبز خشکشویی رنت کار تاکسی سرویس اینترنت بی سیم پارکینگ اختصاصی کتابخانه آرایشگاه رستوران فست فود ماهواره خودپرداز نمازخانه

شماره تلفن رزرو هتل قصر طلایی مشهد: ۲۵۹۱۷۰۷۰ – ۰۲۱ ( برای رزرو تلفنی تماس بگیرید )

آدرس هتل: مشهد – خیابان امام رضا – بین امام رضا ۳۴ و ۳۶ (میدان بسیج) – هتل قصرطلایی مشهد

هتل الماس ۲

 

هتل الماس ۲ یکی از لوکس ترین هتل های مشهد است. این هتل همان‌طور که از یک هتل ۵ ستاره انتظار می‌رود امکانات رفاهی خیلی خوبی برای مسافران فراهم کرده است. هتل الماس ۲ با سه کافی‌شاپ و دو رستوران از مهمانانش پذیرایی می‌کند. یکی از رستوران‌ها که در بام این هتل ساخته شده، گردان است و به شهر مشهد و حرم مطهر چشم‌اندازی ۳۶۰ درجه دارد. در این رستوران غذاهای فرنگی و دریایی سرو می‌شود. رستوران دیگر این هتل ۲۴ ساعته با غذاهای ایرانی، دریایی، انواع پاستا و استیک از مهمانان پذیرایی می‌کند. از دیگر امکانات هتل الماس ۲ می‌توانیم به  مجموعه آبی اشاره کنیم، این مجموعه استخر و سونا و جکوزی را شامل می‌شود. همچنین در این مجموعه استخری هم مخصوص کودکان تعبیه شده است.

یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت هتل الماس ۲ فاصله کمش تا حرم مطهر امام رضا (ع) است. مسافران این هتل می‌توانند با ماشین ۵ دقیقه‌ای به حرم برسند.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا(ع)، نبش امام رضا ۲۰

مجلل درویشی

کسانی که دلشان می‌خواهد اقامتی کاملا لوکس را در مشهد مقدس در تور ارزان مشهد  تجربه کنند، هتل درویشی انتخاب خوبی برایشان است. هتل مجلل درویشی چندین رستوران و کافی‌شاپ دارد که مهمانان می‌توانند بنا به سلیقه‌شان در هر کدام از رستوران‌ها که بخواهند غذایشان را صرف کنند، مثلا رستوران آترویوم رستورانی است مرتفع با سقفی شیشه‌ای. رستوران روف‌گاردن، کافی‌شاپ مرکزی، فست‌فود فیروزه، چایخانه‌ سنتی در فضای باز و کافی‌شاپ‌های هتل هم اوقات خوشی را برای مهمانان فراهم می‌کنند. کسانی که در هتل درویشی اقامت دارند، می‌توانند برای خرید سوغات از هتل خارج نشوند. هتل مراکز خریدی برای مسافران در نظر گرفته است که از ۳۱ غرفه تشکیل شده است، این غرفه‌ها محصولات مختلف داخلی و برندهای خارجی را به فروش می‌رسانند. سالن بدنسازی، ماساژ، سالن‌های زیبایی زنانه و مردانه، استخر و سونا و جکوزی و حمام سنتی از دیگر امکانات این هتل هستند.

از امکانات و خدمات و فضای شیک هتل که بگذریم، هتل درویشی از نظر دسترسی به حرم مطهر امام رضا (ع) در موقعیت خوبی قرار دارد و با ماشین ۱۰ دقیقه‌ای به حرم خواهید رسید.

هتل ایران مشهد

هتل ۴ ستاره تاپ ایران مشهد، یکی از هتل های قدیمی و بهترین هتل های مشهد و با سابقه شهر مشهد است که در مکانی بسیار آرام و به دور از هیاهوی شهری قرار گرفته و در عین حال دارای فاصله نزدیکی با مرکز شهر، حرم و جاذبه های گردشگری مشهد است.

هتل ۴ ستاره تاپ ایران مشهد، یکی از هتل های قدیمی مشهد می باشد

به گزارش سفر باتو ، امکانات هتل سالن بدنسازی کافی شاپ کافی نت سالن همایش رستوران رستوران فضای باز رستوران سنتی مرکز خرید خشکشویی تاکسی سرویس اینترنت بی سیم پارکینگ اختصاصی کتابخانه آرایشگاه خدمات پزشکی رستوران فست فود ماهواره خودپرداز نمازخانه

شماره تلفن رزرو هتل ایران مشهد: ۲۵۹۱۷۰۷۰ – ۰۲۱ ( برای رزرو تلفنی تماس بگیرید )

آدرس هتل: مشهد – خیابان خسروی نو – مقابل پمپ بنزین – هتل ایران مشهد

هتل فردوس مشهد

هتل ۴ ستاره فردوس مشهد در فاصله ۳۰۰ متری حرم مطهر امام رضا (ع) و در ۸ طبقه واقع شده و دارای امکانات کامل رفاهی و اقامتی می باشد. این هتل در بهمن ماه سال ۱۳۸۸ افتتاح شده است.و از بهترین هتل های مشهد می باشد سالن اصلی و صبحانه خوری با ظرفیت ۲۵۰ نفر،سالن کنفرانس با ظرفیت ۱۶ نفر، اتاق بازی کودکان، کافی شاپ، رستوران فرنگی و ایرانی، لابی، صندوق امانات، فروشگاه، لاندری، آکواریوم و … بخشی از امکانات هتل فردوس مشهد می باشد.

امکانات هتل کافی شاپ کافی نت سالن همایش رستوران رستوران فضای باز رستوران سنتی مرکز خرید خشکشویی تاکسی سرویس اینترنت بی سیم پارکینگ اختصاصی کتابخانه آرایشگاه خدمات پزشکی رستوران فست فود ماهواره نمازخانه

شماره تلفن رزرو هتل فردوس مشهد: ۲۵۹۱۷۰۷۰ – ۰۲۱ ( برای رزرو تلفنی تماس بگیرید )

آدرس هتل: مشهد – خیابان امام رضا – امام رضا ۸ – هتل فردوس مشهد

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر