logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۹
[ شناسه خبر : ۱۰۶۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرعامل بنیاد ازدواج کوثر استان زنجان خبر داد

ارائه ۱۰ هزار خدمت مشاوره ای به شهروندان زنجانی

ارائه-۱۰-هزار-خدمت-مشاوره-ای-به-شهروندان-زنجانی

مدیرعامل بنیاد ازدواج کوثر استان زنجان با بیان اینکه این بنیاد از آغاز فعالیت خود با ارائه کلاس ‌های آموزشی، خدمات مشاوره و برگزاری همایش‌ توانسته است تاکنون به ۱۰ هزار شهروند زنجانی ارائه خدمت کند‌، گفت: در این بنیاد خدمات رایگان به جوانان صورت می گیرد.

حمزه علی صمدی در گفت گو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه این بنیاد از آغاز فعالیت خود با ارائه کلاس ‌های آموزشی، خدمات مشاوره و برگزاری همایش‌ توانسته است تاکنون به ۱۰ هزار شهروند زنجانی ارائه خدمت کند‌، اظهار کرد: یکی از اهداف این بنیاد ایجاد بستر و شرایط لازم برای ترویج و تسهیل امر ازدواج آسان و تحکیم بنیان خانواده است.

وی با بیان اینکه تحکیم بنیان خانواده، تشویق جوانان به اخلاق اسلامی و سنت حسنه ازدواج از دیگر اهداف بنیاد است، افزود: این بنیاد تلاش می‌کند تا زمینه ازدواج آگاهانه و پایدار را در بین جوانان زنجان فراهم کند.

مدیرعامل بنیاد ازدواج کوثر استان زنجان با بیان اینکه علاوه بر برگزاری کلاس‌ ها‌، مشاوره ‌های رایگان در حوزه مسائل خانوادگی‌، همسر داری و بهداشت روانی و مشکلات فردی و شغلی توسط روانشناسان و‌ کارشناسان‌ این مجموعه که عمدتا از اساتید حوزه و دانشگاه هستند در اختیار جوانان و مردم قرار می‌گیرد، بیان کرد: حمایت مادی و معنوی‌، فرهنگی و اجتماعی در امر ازدواج برای ترویج و تسهیل ازدواج آسان جوانان و تحکیم بنیان خانواده از اهدافی است که این بنیاد به دنبال آن است.

صمدی با بیان اینکه این بنیاد در حوزه پیشگیری از طلاق و رونق بخشیدن به امر ازدواج فعالیت  می کند و نسبت به برگزاری دوره های آموزشی مهارت های زندگی، همسر داری و فرزند پروری اقدام می کند، تصریح کرد: فرهنگ سازی بر اساس ارزش‌ها و الگوهای اسلامی در جامعه از دیگر اهدافی است که این بنیاد آن را دنبال می‌کند.

وی بر آموزش مهارت های زندگی در بین جوانان تاکید کرد و گفت: توجه به این امر مهم باعث کاهش طلاق در جامعه می شود.

مدیرعامل بنیاد ازدواج کوثر استان زنجان با اشاره به اینکه بنیاد ازدواج به عنوان تحکیم بنیان خانواده و ترویج ازدواج پایدار در جامعه فعالیت می کند، افزود: در این بنیاد خدمات رایگان به جوانان صورت می گیرد.

صمدی از برگزاری کارگاه های آموزشی  روانشناسی برای ازدواج برای جوانان به صورت رایگان روزهای پنج شنبه ساعت ۱۶ در محل بنیاد خبر داد و اظهار داشت: عموم مردم زنجان می توانند برای استفاده از خدمات مشاوره ای به دفتر بنیاد واقع در سبزه ميدان ( به طرف امير كبير)، روبروی پاساژ وثوق، اول كوچه فخيم الدوله، ساختمان نرگس، طبقه دوم مراجعه کنند.

انتهای پیام/پ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر