logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۷
[ شناسه خبر : ۱۰۴۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان خبرداد

واگذاری 66 هکتار از زمین‌ شهرکهای صنعتی استان زنجان/ افزایش رشد 330 درصدی واگذاری زمین در شهرکهای صنعتی استان

واگذاری-66-هکتار-از-زمین‌-شهرکهای-صنعتی-استان-زنجان-افزایش-رشد-330-درصدی-واگذاری-زمین-در-شهرکهای-صنعتی-استان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان از واگذاری 66 هکتار زمین صنعتی به سرمایه‌گذاران در شهرکهای صنعتی استان زنجان خبر داد.

ایرج احمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: این میزان واگذاری در قالب 200 قرارداد بوده است که به لحاظ تعداد، بیشترین قرارداد واگذاری منعقده در یک سال از زمان تاسیس شرکت شهرکهای صنعتی استان محسوب می شود.

وی میزان واگذاری زمین در سال 96 را نزدیک 20 هکتار عنوان و تصریح کرد: واگذاری زمین در سال 97 نسبت به سال 96 رشد 330 درصدی داشته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان تعداد واحدهای به بهره برداری رسیده در شهرکهای صنعتی استان را در طول سال گذشته 116 فقره عنوان کرد و افزود: این آمار نیز در طول سالهای فعالیت شرکت شهرکهای صنعتی زنجان بی سابقه است.

وی بیان کرد: تکمیل زیرساختها و به بهره برداری رساندن ناحیه کارگاهی صنایع دستی ظریفان به عنوان نخستین مجتمع کارگاهی در زمینه صنایع دستی و همچنین تملک شهرک صنعتی زنجان 4 و شروع فرایند ایجاد زیرساختهای آن از دیگر برنامه‌های شاخص در سال 97 بود که با همکاری سایر دستگاهها به سرانجام رسید.

احمدی با اشاره به نامگذاری سال 98 با عنوان سال "رونق تولید" از سوی مقام معظم رهبری گفت: شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان از تمام ظرفیت های خود در راستای تحقق این شعار با ایجاد زمینه های لازم برای سرمایه گذاری های جدید و نیز حمایت از واحدهای صنعتی مستقر در شهرکهای صنعتی استفاده خواهد کرد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر