logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۲
[ شناسه خبر : ۱۰۴۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر توسعه بازرگانی جهادکشاورزی استان زنجان خبرداد

توزیع روزانه ۱۰۰ تن مرغ گرم به صورت مستمر در استان زنجان

توزیع-روزانه-۱۰۰-تن-مرغ-گرم-به-صورت-مستمر-در-استان-زنجان

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به توزیع مرغ در استان زنجان گفت: روزانه ۱۰۰ تن مرغ گرم به صورت مستمر در استان زنجان توزیع می‌شود.

عبدالله جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: در حال حاضر مرغ گرم به صورت مستمر و گسترده در سراسر استان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به تولید بیش از نیاز مرغ در استان زنجان و فعالیت چهار کشتارگاه صنعتی از پنج کشتارگاه موجود در استان تصریح کرد: در ایام نوروز روزانه بیش از ۷۰ تا ۱۰۰ تن مرغ گرم با کیفیت مناسب در سطح استان توزیع و مازاد آن به سایر استانها ارسال می‌شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان زنجان خاطرنشان کرد: با تدابیر اتخاذ شده در ستاد تنظیم بازار استان روند توزیع مرغ استمرار خواهد داشت.

وی بیان کرد: براساس برنامه ریزی انجام گرفته و مصوبات کمیته راهبری میوه شب عید و ستاد تنظیم بازار طی ایام پایانی سال بیش از یک هزار تن پرتقال و بیش از 700 تن سیب توسط 86 مرکز منتخب در سراسر استان توزیع شد.

جعفری با اشاره به اینکه توزیع میوه در غرفه های منتخب در ایام تعطیلات نوروزی نیز همچنان ادامه دارد، بیان کرد: به دلیل کیفیت و قیمت مناسب میوه‌ها مردم استان زنجان با مراجعه گسترده به محل های عرضه نسبت به تهیه میوه مورد نیاز خود اقدام کردند.

وی با بیان اینکه طرح توزیع میوه ایام پایانی سال با هدف کمک به تنظیم بازار و تامین نیاز عموم مردم همزمان با سراسر کشور در استان زنجان انجام گرفت، ابراز کرد: بر اساس بررسی‌ها بخش عمده‌ای از اهداف طرح محقق شده است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر